عکس قبل و بعد از بازسازی

ديدن عکس قبل و بعد از بازسازی خانه، لذت بسيار خاصى دارد زيرا مشاهده تغييرات جالب و هیجان انگیز در خانه هاى قديمى و كلنگى، باعث مى شود شما هم در بررسى های خود براى بازسازی کردن خانه، آپارتمان و یا ويلايتان بهتر تصميم گيرى كنيد.

براى بازسازی خانه در تهران و بازسازی منزل در شرق تهران، باید حتما به سراغ بهترین تیم های پیمانکاری ساخت و ساز و بازسازی خانه بروید. از آنجا که کار بازسازی خانه، یک کار حساس و پرهزینه است، بنابراین خیلی هم طبیعی است که این کار باید توسط یک تیم باتجربه و کاربلد انجام شود. با ما در – “تیم متال وود” – بهترین تیم بازسازی منزل در شرق تهران – همراه باشید تا عکس قبل و بعد از بازسازی خانه را مشاهده نمایید و نکات مهم مربوط به آن را به شما بگوییم:

 

بازسازی خانه و آپارتمان

يكى از انواع پروژه هاى مربوط به دكوراسيون و معمارى داخلى، مربوط به بازسازى خانه است. پروژه اى حساس و پر از جزئيات ريز و درشت كه نتايج فوق العاده جذابى هم در پى دارد. بازسازى خانه هاى قديمى و كلنگى، در بسيارى از موارد، ايده بسيار اقتصادى تر و معقول ترى در مقايسه با ساخت مجدد آنهاست.

در واقع خيلى از خانه ها با اعمال اصلاحاتی در ساختار اصلى سازه و همین طور با اجرای تغييرات جزئی یا کلی در معمارى داخلى آن، تبديل به خانه هايى كاملا قابل سكونت و لوكس مى شوند و اين تغييرات، هم در مدت زمان كمترى اتفاق مى افتند و هم اينكه با هزينه بسيار پايين ترى در مقایسه با ساخت مجدد خانه انجام مى شوند. اين در حالى است كه خيلى از خانواده ها، علاقه اى براى جابجايى و از دست دادن خانه قديمى خود ندارند و خواستار نگهدارى از خانه پرخاطره خود هستند.

بازسازی و نوسازی خانه یا تخریب کامل و ساخت مجدد آن؟

یک نکته در خصوص تعیین و تکلیف خانه های قدیمی این است که معمولا با قدیمی و کلنگی شدن آنها، همیشه دو راه روبروی مالک خانه قرار دارد که هر کدام از آنها می تواند راه بسیار خوب و وسوسه کننده ای باشد. هم پروژه ساخت مجدد خانه می تواند سودآور باشد و هم پروژه بازسازی کردن خانه. اما انتخاب بین این دو راه، بستگی کاملی به شرایط خانه دارد. اگر خانه هنوز پتانسیل لازم برای پابرجا ماندن را داشته باشد، قطعا بازسازی راه بهتری است. تشخیص این موضوع با تیم ها و شرکت های پیمانکاری ساختمانی است.

در صورت تصمیم به بازسازی خانه، باید این کار به بهترین شیوه ممکن انجام شود تا واقعا ارزشش را داشته باشد. بنابراین تشخیص درست درباره اینکه خانه در شرایط مناسبی از لحاظ استحکام و زیرساخت ها قرار داشته باشد و هزینه های مربوط به بازسازی آن چقدر تمام خواهد شد، بسیار مهم است (این هزینه ها باید خیلی کمتر از هزینه ساخت مجدد آن باشند).

مزایای کلی بازسازی خانه:

  • هزينه كمتر
  • افزايش طول عمر سازه و ايجاد حداكثر استحكام در آن
  • ايجاد یک دكوراسيون داخلى جديد و شيک
  • كمک به حفظ بناهايى كه داراى استحكام بالا هستند اما ديزاين داخلى آنها ديگر مناسب و زیبا نيست.

 

پاسخ به چند سوال مهم و پرتكرار

چه قسمت هايى از خانه و آپارتمان قابل بازسازى مى باشد؟

تمام بخش های بيرونى و داخلى ساختمان قابل بازسازى مى باشد. از نماى بيرونى ساختمان تا تزئينات داخلى، همگى قابل تغيير و بازسازى و البته به معناى دقيق تر؛ بازسازى + نوسازى مى باشند.

تفاوت بازسازى خانه با نوسازى خانه در چيست؟

بازسازى با بدنه و اسكلت خانه سر و کار دارد. قسمت هايى مانند سقف، كف، ديوارها و تأسيسات خانه در صورت فرسودگى و از دست دادن كارايى لازم، باید مورد بازسازى قرار بگيرند. در مقابل، فرايند نوسازى به تزيينات و ادوات داخلى خانه مربوط مى شود. مثلا كابينت ها، تزئينات ديوارها، چراغ ها و تزيينات سقف، شيرآلات و… در صورت نياز به تعويض، باید مورد نوسازى قرار بگيرند.

آیا در بازسازی کردن خانه، همه چیز باید تغییر کند و نو شود؟

خیر! برخی از آیتم ها و لوازمی که دارای ارزش بالا هستند، قابل استفاده می باشند و یا یک اثر هنری به حساب می آیند، می توانند باقی بمانند. همه چیز بستگی به نوع و سبک طراحی داخلی دارد. به طور مثال، کابینت هایی که از چوب طبیعی هستند، می توانند فقط یک تغییرات جزئی در رنگ یا دستگیره ها و شیرآلات را در آنها به کار ببرند. بنابراین، هر موردی در خانه، بسته به اینکه چقدر زیبا و ارزشمند است:

  • ممکن است به طور کلی تعویض شود.
  • و یا با همان شکل باقی بماند.
  • و یا اینکه یک تغییرات جزئی یا بیشتر را در آن ایجاد نمایند.

 

عکس قبل و بعد از بازسازی خانه

عکس قبل و بعد از بازسازى، در واقع يک ترفند جالب براى مخاطبين طراحان دکوراسیون داخلی و تیم های بازسازی خانه است. بعد از فرايند بازسازى، تنها چيزى که باعث مى شود جزييات تغييرات، به طور كامل به چشم بيايد و مخاطبين، كاملا متوجه آن شوند، ارائه عكس قبل و بعد از بازسازى خانه مى باشد.

طراحان داخلى و تيم هاى فعال در زمينه بازسازی کردن خانه، عکس قبل و بعد از بازسازی خانه ها را براى معرفى تيم خود به کار مى برند. اين عكس ها مى توانند ميزان مهارت آنها در ايجاد تغييرات مثبت را به رخ همگان بكشند و اثبات نمايند كه این تیم ها، تا چه اندازه مى توانند در اجراى سبک هاى مختلف دكوراسيون داخلى و ايجاد تغييرات مثبت در خانه توانمند عمل کنند.

اما به غير از اين موضوع، عکس قبل و بعد از بازسازی خانه، مزاياى ديگرى نيز به همراه دارد، از جمله:

  • امكان ايده گرفتن از تغييرات موجود در عکس ها
  • مى توانيد با جزييات كار بازسازى خانه و همين طور نوسازى ها بیشتر آشنا شويد.
  • با تغييرات مورد نياز خود در خانه تان آشنا شويد. گاهى اوقات برخى از تغييرات مورد توجه شما نيستند و یا فكر مى كنيد که انجام آنها اضافى است. اما با ديدن نمونه ها و عکس قبل و بعد از بازسازی خانه، به اين نتيجه مى رسيد كه انجام آنها مناسب و کاملا ضروری مى باشد.

1. عکس قبل و بعد از بازسازی نمای خانه و ویلا

بازسازی نمای خانه و ویلا

بازسازی نمای خانه

 

2. عکس قبل و بعد از بازسازی پذیرایی و نشیمن

بازسازی حال و پذیرایی

بازسازی پذیرایی

بازسازی کردن نشیمن

بازسازی نشیمن و حال

بازسازی و تغییر پذیرایی

بازسازی و نوسازی پذیرایی

بازسازی نشیمن

نوسازی و بازسازی نشیمن

مدل بازسازی داخلی خانه

 

3. عکس قبل و بعد از بازسازی آشپزخانه

بازسازی نشیمن و حال

بازسازی آشپزخانه

مدل بازسازی آشپزخانه

"</a

 

4. عکس قبل و بعد از بازسازی اتاق خواب

تغییر دکوراسیون اتاق خواب

بازسازی اتاق خواب و دکوراسیون اتاق

بازسازی اتاق خواب

 

5. عکس قبل و بعد از بازسازی سرویس بهداشتی

بازسازی و نوسازی سرویس بهداشتی

بازسازی سرویس بهداشتی

بازسازی حمام

سرویس بهداشتی

 

آشنایی با شرکت پیمانکاری “متال وود” – بهترین تیم پیمانکاری بازسازی منزل در شرق تهران

گروه فنی – مهندسی “متال وود”، یک شرکت پیمانکار ساختمانی است که تجربه بسیار درخشانی در عرصه های مختلف ساختمان سازی، ساخت و بازسازی ویلا، بازسازی اماکن گوناگون، محوطه سازی و اجرای دکوراسیون داخلی دارد و پروژه های بزرگ و موفقی را در کارنامه کاری خود در همکاری با ارگان های دولتی و خصوصی به ثبت رسانده است.

متال وود

  • کیفیت در اجرا
  • سرعت و دقت عمل
  • تعهد و جلب رضایت کارفرما

از مهمترین دستورالعمل ها و اصول کاری متال وود در تمامی طرح ها و پروژه هاست که پایبندی به آن در تمام سالیان کار و فعالیت این گروه به چشم می خورد. شما عزیزان می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی متال وود، با کارشناسان ما در زمینه بازسازی خانه و ساختمان در ارتباط باشید و مشاوره بگیرید.

اطلاعات تماس و مشاوره با کارشناسان “گروه متال وود”

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *