این روزها استفاده از کنسول و استند کوتاه در مدل ها و طرح های گوناگون بسیار پرطرفدار شده است و یکی از آیتم های اصلی در دکوراسیون داخلی محسوب می شود. مخصوصا به این دلیل که می توان تمام محصولات دکوراتیو اینچنینی را در هماهنگی کامل با یکدیگر، از یک جنس و طرح و مدل سفارش داد و یک چیدمان یکدست و زیبا را ایجاد نمود. نمونه های کنسول و استند کوتاه از جنس ترکیبی چوب و فلز، یکی از بهترین و مناسب ترین انتخاب هاست که در ادامه مدل های متنوع آن را مشاهده خواهید کرد.

 

کنسول و استند کوتاه چوبی فلزی

یکی از جلوه های زیبا در چیدمان هر مکانی و مخصوصا در داخل خانه و قسمت های مختلف آپارتمان، قرار دادن لوازم کاربردی مانند کنسول و استند می باشد. این محصولات نه تنها کاربردی هستند و نیاز شما را در داشتن فضا برای قرار لوازم جانبی برطرف می کنند، بلکه خودشان به تنهایی بار دکور و زینت بخشی به خانه را نیز به دوش می کشند، البته اگر مدل های زیبا و جذابی مثل کنسول و استند چوبی فلزی را انتخاب کنید.

از کنسول و استند کوتاه در چه قسمت هایی استفاده کنیم:

  • گوشه سالن پذیرایی
  • ورودی آپارتمان و خانه به عنوان یک دکور ورودی شیک و کاربردی
  • در اتاق خواب
  • سرویس بهداشتی

می بینید که این محصولات در همه جای خانه کاربرد دارند اما می توانید از مدل های مخصوص با طراحی ویژه برای بوتیک ها، فروشگاه ها، سالن های زیبایی و آرایش و… نیز استفاده کنید.

 

کنسول-استند-کوتاه-SK0357-2
کنسول-استند-کوتاه-SK0359
کنسول-استند-کوتاه-SK0371
کنسول چوبی

مزیت کنسول و استند کوتاه چوبی فلزی

محصولات چوبی در گذشته کاربرد زیادی داشتند، اما واقعیت این است که خیلی از سلیقه ها چنین مدل های گرم و طبیعت گرایانه ای را نمی پسندند و از طرفی محصولات فلزی را داریم که جلوه سرد و بی روحی به محیط اطراف تزریق می کنند. اما خب در عوض ترکیب چوب و فلز، یک ترکیب فوق العاده است و تمام مزایای محصولات چوبی یا فلزی را با هم دارد و ایرادهای هر دو را نیز پوشش می دهد و برطرف می کند.

یک ترکیب بینابینی و البته بسیار شیک و مدرن که به دلایلی که برشمردیم، این روزها بسیار پرطرفدار شده است. خاصیت چوب و فلز این است که بسیار بادوام و ماندگار باشد و به دلیل ساختاری که دارد، مدل ها و طراحی های بسیار متنوعی را می توان در آن ایجاد کرد.

 

محصولات برند متال وود – بهترین تولید کننده کنسول و استند کوتاه چوبی فلزی

“متال وود” یک گروه تولیدی باسابقه و حرفه ای در زمینه تولید محصولات چوبی فلزی است و کنسول و استند کوتاه چوبی فلزی یکی از انواع محصولات آن می باشد که می توانید آن را در هماهنگی و به صورت سِت با دیگر لوازمی مثل میز تلویزیون، میز جلومبلی، انواع میز و صندلی و… سفارش دهید و ما امکان ساخت و قبول سفارش بر اساس ایده ها و طرح و اندازه درخواستی شما را فراهم کرده ایم.

  • تمامی این محصولات با بهترین کیفیت مواد اولیه و نیز بهترین کیفیت ساخت تولید می شوند و به دلیل حذف واسطه ها در تامین مواد اولیه و خرید مستقیم از تولید کننده، قیمت های به صرفه تری برای خریداران ایجاد می کنند.

لیست محصولات پرفروش کنسول و استند کوتاه برند متال وود

برای مشاهده تمامی مدل ها و اطلاع از مشخصات کنسول و استند کوتاه چوبی فلزی، روی دکمه زیر کلیک کنید:

مدل های کنسول و استند کوتاه چوبی فلزی متال وود