یکی از بخش های مهم زندگی همه خانواده ها و همه افراد، ایجاد زیبایی در منزل و به طور کلی؛ فضایی است که در آن زندگی یا کار می کنند. به همین خاطر همیشه به دنبال آیتم های دکوراتیو هستند تا بتوانند این زیبایی و شکیل بودن محیط اطراف را به خوبی ایجاد و آن را احساس کنند. اما یک موضوع مهم وجود دارد که باعث می شود انتخاب های شما جنبه ای هوشمندانه، خلاقانه و ماندگار پیدا کنند و آن هم انتخاب دکوری های کاربردی و منحصر به فرد است.

خرید گلدان ایده خیلی خوبی است، اما خرید استند گل و فلاور باکس چوبی فلزی، یک ایده هوشمندانه است که در ادامه مزایای آن را به شما می گوییم.

 

مزایای استفاده از استند گل و فلاور باکس در دکوراسیون داخلی

استند-گل-فلاور-باکس-FB0128_

استفاده از گل و گیاهان مختلف در دکوراسیون داخلی، یکی از بخش های جدایی ناپذیر از آن است و هر کسی می داند که چقدر در بهبود روحیه افراد تاثیرگذار است و از طرفی برای سلامتی نیز مفید می باشد، چرا که هوا را تصفیه می کند و انرژِ مثبت را در فضا جریان می دهد. اما غیر از این، استند و فلاور باکس چوبی فلزی، مزایایی دارد که انواع دیگر این استندها و فلاورباکس ها ندارند و آن هم به دلیل جنس و متریالی است که برای ساخت آن به کار رفته است.

استند گل و فلاور باکس چوبی فلزی:

  • بسیار با دوام است و دچار شکستگی و تغییر رنگ که معمولا در گلدان های دیگر اتفاق می افتد، نمی شود.
  • یک ترکیب طبیعی است و حس مثبت و گرمی را در دکوراسیون داخلی تزریق می کند.
  • هماهنگ با طبیعت است و آلودگی و ضرری برای آن ندارد.
  • دارای تنوع بسیار زیادی در طراحی است و علاوه بر آن، می تواند بسیار منحصر به فرد و برای سفارش کاملا شخصی شما با ابعاد و اشکال مدنظرتان ساخته شود (البته این از ویژگی های محصولات برند متال وود است که امکان طراحی و سفارش محصولات مورد نیاز مشتریان را ایجاد کرده است).
  • فلاور باکس و استند گل چوبی فلزی را در هر جایی می توانید قرار دهید. از فضای داخلی تا فضای باز و بیرونی مثل روف گاردن، تراس و بالکن، حیاط، باغ و ویلا و…
20191007_202250
20191007_203148
2
20190912_114547
20191211_165745

استند گل و فلاور باکس چوبی فلزی از برند متال وود

برند متال وود، یکی از برترین تولید کننده های محصولات چوبی و فلزی در ایران است که تقریبا می توانیم بگوییم در این بازار به دلیل تولیدات باکیفیت و بسیار زیبا و خلاقانه، توانسته تمام رقبا کنار بزند و به برند اول آن تبدیل شود. این موضوع فقط به دلیل کیفیت بالای متریال و مواد اولیه آن نیست، بلکه اینکه ما یک تولید کننده داخلی هستیم هم بسیار در آن موثر بوده است.

قیمت تمام شده محصولات به دلیل تامین مستقیم متریال از بهترین کیفیت توسط گروه متال وود، بسیار به صرفه و اقتصادی تر از محصولات شرکتی و بازاری است. ضمن اینکه یک امکان ویژه هم در تولیدات متال وود وجود دارد و آن هم اینکه:

  • محصولات چوبی فلزی می توانند در تیراژ بالا و در هماهنگی با سایر بخش های دکوراسیون داخلی تولید شوند که این موضوع باز هم شکست قیمت ها را به دنبال دارد.

لیستی از محصولات پرفروش استند گل و فلاور باکس برند متال وود

برای مشاهده تمامی محصولات استند گل و فلاور باکس چوبی فلزی روی دکمه زیر کلیک کنید:

استند گل و فلاور باکس چوبی فلزی