یکی از قطعات اصلی هر نوع مبلمان با هر سبک و مدلی که هست، میز جلو مبلی و عسلی آن می باشد. در گذشته این میزهای پذیرایی دقیقا هم مدل با خود مبلمان اصلی ساخته و عرضه میشد. اما این روزها به دلیل اهمیتی که در پذیرایی و دکوراسیون منزل پیدا کرده اند، بسیار تخصصی تر و هماهنگ با دیگر لوازم دکوری تولید می شود که یکی از انواع آن، مدل های چوبی فلزی می باشد.

 

میز جلو مبلی و عسلی، یک نیاز برای هر خانه

سبک مینیمال

یک میز کوچک اما بسیار کاربردی که هم برای پذیرایی از آن استفاده می شود و هم کاربرد دکوراتیو دارد و به تنهایی می تواند نمای بسیار شکیل و زیبایی در نوع مبلمان و چینش آن ایجاد کند. میز جلو مبلی و عسلی، ترکیب یک میز بزرگتر (جلومبلی) با 2 یا 3 میز کوچکتر (عسلی) می باشد. برای هماهنگی بهتر ساختار دکوراسیون داخلی، توصیه می شود که تمام میزهای جلو مبلی و عسلی مورد استفاده در خانه، برای هر نوع ست و مدل مبلمانی، یکسان و مشابه هم باشد.

به همین خاطر، هیچ چیز بهتر از سفارش و خرید میز جلو مبلی و عسلی به صورت مجزا نیست تا تمام این آیتم ها کاملا یکپارچه  و هماهنگ باشند.

 

محصولات چوبی فلزی – میز جلو مبلی و عسلی چوبی فلزی

محصولات چوب و فلز، گستردگی و تنوع بسیار زیادی دارند و دقیقا به همین دلیل است که یکی از گزینه های بسیار پرطرفدار و پرتقاضا در بازار هستند. میز جلو مبلی و عسلی چوبی فلزی، یکی از این محصولات است که از ترکیب چوب و فلز مستحکم ساخته می شود و تا سال های سال، امکان استفاده از آن در ست های مختلف مبلمان وجود دارد.

مزایای خرید میز جلو مبلی و عسلی چوبی فلزی

  • ماندگاری و دوام بسیار زیاد
  • هماهنگی با انواع مختلف سبک های دکوراسیون و مدل های مختلف مبلمان راحتی، کلاسیک و رسمی
  • زیبایی و تنوع زیاد
  • امکان هماهنگ شدن آنها با آیتم های دیگری مثل کنسول، استند، میز تلویزیون و… .

(البته گزینه آخر مربوط به محصولات برند متال وود می باشد).

 

میز-شیک
میزجلو-مبلی-چوب-و-فلز
میزجلومبلی-پایه-مثلثی
میز-شیک-وخاص
میز جلو مبلی
JA0182

برند متال وود – تولید کننده برتر محصولات چوبی فلزی

همان طور که گفتیم، برند متال وود یکی از برترین تولید کننده های انواع محصولات چوبی فلزی اعم از میز جلو مبلی و عسلی و همچنین انواع میز تلویزیون و کنسول و… است. این محصولات همگی در کیفیت بسیار بالایی از جنس مواد اولیه و ساخت تولید می شوند و از طرفی به دلیل حذف واسطه ها و تهیه مستقیم از تولید کننده، قیمت های بسیار مناسبی دارند.

لیست محصولات پرفروش میز جلو مبلی و عسلی چوبی فلزی

 

برای مشاهده تمامی محصولات میز جلو مبلی و عسلی چوبی فلزی برند متال وود، روی دکمه زیر کلیک کنید:

مدل های میز جلو مبلی و عسلی چوبی فلزی