طراحی و اجرای کابینت یکی از مهمترین بخش های اجرای دکوراسیون داخلی است و از آنجا که هر خانه ای نیاز به کابینت دارد، می توانیم بگوییم که همه خانه ها نیازمند یک طراحی دکوراسیون زیبا و اصولی هستند. مخصوصا اینکه در بیشتر خانه ها، فضای ذخیره سازی وسایل گوناگون، همان کابینت های آشپزخانه هستند و این خیلی اهمیت دارد که طراحی این کابینت ها به گونه کاملا زیبا و کاربردی باشد.

اهمیت طراحی کابینت های آشپزخانه

آشپزخانه قلب خانه است و نقطه عطفی در دکوراسیون خانه محسوب می شود. در واقع بیشتر ساعات روز را در آشپزخانه می گذرانید و باید در این ساعات، احساس خوبی را تجربه کنید، بنابراین مدل کابینت ها باید زیبا باشد. از طرفی تمام وسایل زندگی روزمره را در آشپزخانه قرار می دهید تا جلوی دستتان باشد، پس طراحی کابینت ها باید کاربردی باشد و از ایجاد ریخت و پاش و به هم ریختگی جلوگیری کند.

  • یک طراحی اصولی کمک می کند تا کوچک بودن آشپزخانه و متراژ آن را حس نکنید و فضای کافی برای ذخیره سازی اشیا و حتی نشستن و غذا خوردن در آشپزخانه را به شما می دهد.

سبک های مختلف طراحی و اجرای کابینت

سبک های گوناگونی برای طراحی کابینت ها وجود دارد که هر کسی با توجه به سلیقه و بودجه ای که در اختیار دارد، می تواند مدل مناسبی را انتخاب نماید. شاید انتخاب یک مدل مناسب برای دکوراسیون آشپزخانه و اجرای کابینت ها در آن، کار سختی به نظر بیاید اما حتما با دیدن نمونه های مختلفی از سبک های کابینت ها، قطعا سلیقه خود را پیدا می کنید و در نهایت می توانید مدل مناسبی را انتخاب نمایید.

البته قیمت و هزینه طراحی و اجرای کابینت ها نیز در این انتخاب ها بی تاثیر نیست و در همان ابتدای کار، می توانید بسیاری از مدل ها و نمونه ها را حذف کنید. به طور مثال، کابینت چوبی قطعا گران قیمت تر از کابینت MDF است. پس این موضوع که چقدر می خواهید و می توانید هزینه کنید را از ابتدا مشخص نمایید و بعد دست به انتخاب بزنید.

 

گروه متال وود

متال وود یک برند نام آشنا در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی است که سال های زیادی در این عرصه فعالیت دارد و پروژه های کوچک و بزرگ زیادی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است. طراحی و اجرای کابینت، یکی از بخش های فعالیت “گروه متال وود” به عنوان طراح و دکوراسیون داخلی می باشد که در 3 دسته کلی زیر ارائه می شود:

  1. کابینت MDF
  2. کابینت چوبی
  3. کابینت چوبی فلزی
  • کابینت MDF:

کابینت MDF یکی از رایج ترین و محبوبترین انواع کابینت است که هم جنس بسیار خوبی دارد و هم قیمت مناسب. علاوه بر این، امکان طراحی و اجرای مدل های گوناگون در نوع کابینت MDF نیز زیاد است و سلیقه بیشتر افراد جامعه با توجه به بودجه ای که در اختیار دارند نیز روی همین نوع کابینت متمرکز است.

 

  • کابینت چوبی:

کابینت چوبی، نوع خاصی از زیبایی طبیعی و گرمای چوب را به نمایش می گذارد که طبیعتا باعث بالا رفتن رنج قیمتی نیز می شود. مدل و سبک طراحی کابینت چوبی با سبک های دکوراسیون کلاسیک هماهنگی دارد و کمتر در دکوراسیون مدرن به کار می رود، مگر با شکل و شمایل خاصی که در ادامه می گوییم.

 

  • کابینت چوبی فلزی:

و اما مدل بسیار متفاوت و خاصی که از نمایش چوب در طراحی های مدرن به نمایش گذاشته می شود، انواع کابینت چوبی فلزی است. ترکیب چوب و فلز یک ترکیب بسیار زیبا و بسیار مقاوم است به طوری که کمترین میزان خرابی و استهلاک را دارد.

برند “متال وود” یکی از قوی ترین و برترین برندهای دکوراسیون داخلی است که در زمینه طراحی و اجرای کابینت چوبی فلزی فعالیت دارد و به دلیل اینکه یکی از تولید کننده های محصولات چوبی فلزی در ایران می باشد، کار طراحی و اجرای کابینت چوبی فلزی را نیز با بالاترین سطح کیفیت و زیبایی انجام می دهد.

 

4
3
2
1
1
3
میز-و-صندلی-MS0451
5-1