اگر به دنبال سفارش بهترین انواع کابینت چوبی و کابینت چوبی فلزی هستید، قطعا شما جزء آن دسته از افراد خوش سلیقه و خاص پسند هستید که هم کیفیت، هم زیبایی و هم متمایز بودن را دوست دارید. کابینت چوبی و کابینت چوبی فلزی، از مستحکم ترین انواع کابینت آشپزخانه است که به دلیل داشتن نمای چوب طبیعی و اصل، دکوراسیون داخلی خانه شما را متحول می کند.

“گروه متال وود”، از جمله معدود شرکت های فعال در زمینه دکوراسیون داخلی و تولید محصولات چوبی فلزی در کشور است که طراحی و اجرای انواع کابینت چوبی و چوبی فلزی را نیز در زمره فعالیت های خود دارد و پروژه های مختلفی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

 

کابینت چوبی و کابینت چوبی فلزی چیست و از چه متریالی ساخته می شود؟

کابینت چوبی و کابینت چوبی فلزی

در بین انواع کابینتی که در داخل کشور ما رایج است، کابینت چوبی فلزی و کابینت چوبی، یکی از خاص ترین مدل ها هستند. متریال به کار رفته در ساخت آنها، چوب طبیعی و یا چوب طبیعی به همراه فلز است. جنس چوب، معمولا چوب های خارجی و وارداتی می باشد و جنس بخش های فلزی، می تواند از آهن و آلیاژهای مختلف باشد.

در برند “متال وود”، تولید انواع کابینت چوبی و انواع کابینت چوبی فلزی از چوب روسی با کیفیت بسیار بالا در کنار پروفیل های فولاد گالوانیزه استفاده می شود که بالاترین دوام و استحکام را در این کابینت ها ایجاد می نماید. در کنار کیفیت متریال و استحکام آن، باید به طراحی زیبا و جذاب این نوع کابینت ها نیز اشاره کنیم که نمایی بسیار گرم و پر از حس خوب طبیعی بودن چوب را ایجاد می کند.

برند متال وود یکی از معدود برندهایی است که در داخل کشور به کار طراحی، تولید و اجرای انواع کابینت چوبی فلزی مشغول می باشد و نمونه های آن را کمتر در برندهای داخلی می بینید.

سبک طراحی و استابل کابینت چوبی:

کابینت چوبی یکی از انواع کابینت های بسیار لوکس در تمام دنیاست و پر از حس طبیعی بودن و اصالت است. نمای چوبی در آن بسیار گرم و روستایی است اما همه چیز را رنگ چوب تعیین می کند. به همین خاطر می توان در تمام انواع دکوراسیون داخلی کلاسیک تا مدرن، از آن استفاده کرد (بستگی به رنگ چوب و نوع طراحی آن دارد).

سبک طراحی و استایل کابینت چوبی فلزی:

کابینت چوبی فلزی، نه آنقدر گرم و روستایی است که در دسته دکوراسیون روستیک قرار بگیرد و نه آنقدر سرد و مدرن است که در دسته دکوراسیون مدرن و مینیمال جای داشته باشد. پس یک سبک بینابینی و متفاوت است که تعادل بسیار جذابی در دکوراسیون داخلی ایجاد می کند. مخصوصا اینکه، برند متال وود، علاوه بر تولید انواع کابینت چوبی فلزی، محصولات چوبی فلزی متنوع دیگری را نیز تولید می نماید. از جمله:

  • کمد
  • میز تلویزیون
  • میز جلومبلی
  • استند
  • کنسول
  • کتابخانه
  • و…

بنابراین با خرید یا سفارش محصولات برند متال وود، می توانید به سادگی تمام آیتم های کاربردی و دکوراتیو داخل منزل را با یکدیگر ست کنید.

عکس های انواع کابینت چوبی – متال وود

کابینت چوبی 5
کابینت چوبی 6
کابینت چوبی 3
کابینت چوبی 1
کابینت چوبی 4
کابینت چوبی 2

عکس انواع کابینت چوبی فلزی – متال وود

کابینت چوبی فلزی 8
کابینت چوبی فلزی 7
کابینت چوبی فلزی 6
کابینت چوبی فلزی 5
کابینت چوبی فلزی 4
کابینت چوبی فلزی 2
کابینت چوبی فلزی 9
کابینت چوبی فلزی 10

مزیت های کابینت چوبی و کابینت چوبی فلزی برند متال وود در دکوراسیون داخلی:

همان طور که گفتیم، برند متال وود در تولید، طراحی و اجرای انواع کابینت چوبی – چوبی فلزی و محصولات جانبی دیگر فعالیت دارد. به همین خاطر؛ هماهنگی بسیار خوبی در ست کردن تمام لوازم مورد نیاز در منزل را ایجاد نموده است تا دکوراسیون داخلی، هارمونی و هماهنگی بیشتری داشته باشد.

ضمن اینکه متال وود یک برند داخلی است که تعامل بالایی با مشتریان و خریداران مجموعه خود دارد. بنابراین امکان سفارشی سازی تمام محصولات در مدل ها، رنگ و ابعاد مورد نیاز آنها وجود دارد.

مزایای فوق العاده کابینت چوبی و چوبی فلزی

  • استحکام و دوام بسیار بالا و ماندگاری طولانی مدت بدون خرابی و افت کیفیت
  • نمای زیبا و منحصر به فرد
  • جذابیت و زیبایی چوب طبیعی در دکوراسیون داخلی و آشپزخانه

لیست محصولات پرفروش متال وود: