ساخت ویلا در بسیاری از مناطق کشور به یکی از محبوب ترین و پرتقاضاترین انواع پروژه های ساخت و ساز تبدیل شده است و به دلیل استقبالی که در این سال ها از ساخت ویلا به عمل آمده، شاهد سبک های گوناگونی از طراحی و معماری در ساخت ویلا بوده ایم که این باعث می شود بسیاری از سلیقه ها بتوانند ویلای شخصی خودشان را با مناسب ترین قیمت در متراژهای مختلف بسازند و مورد بهره برداری قرار دهند.

شرکت پیمانکاری ساختمانی “متال وود” یکی از برترین گروه های ساختمانی فعال در زمینه ساخت ویلا در کشور می باشد که پروژه های بسیار زیادی را در امر ساخت ویلا و همچنین بازسازی ویلا و نیز اجرای دکوراسیون داخلی انواع ویلاها در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

 

ساخت ویلا با مدرن ترین متد معماری و مهندسی

نمای ساختمان

ساخت ویلا نیاز به دانش تخصصی و سال ها تجربه در این زمینه کاری دارد. این پروژه ساختمانی دارای دو بخش اساسی است، طراحی ویلا و اجرا و ساخت ویلا که در نتیجه باعث ساخت یک ویلای عالی و ماندگار می شود. یعنی طراحی بخش های داخلی، نمای بیرونی ویلا و نیز محوطه سازی آن یک طرف و اجرای اصولی آن با بهره گیری از بهترین متریال و مصالح ساختمانی و به کارگیری مدرن ترین تجهیزات ساختمان سازی از یک طرف دیگر دارای اهمیت می باشد.

چنین ویلایی حتی با گذشت سال ها نیز می تواند یک ویلای عالی و ماندگار باشد و فقط هر چند سال یکبار، نیاز به بروزرسانی دکوراسیون داخلی دارد.

طراحی داخلی ویلا

طراحی داخلی ویلا به دلیل اهمیت بسیار زیادی که در کاربری آن دارد، یکی از مهمترین بخش های ساخت ویلا است. این موضوع در فروش ویلا و مورد پسند واقع شدن آن موثر است و از طرفی باعث می شود یک ویلا کاملا کاربردی باشد و نیاز به تغییرات و جابه جایی پلان ها نداشته باشد. مهمترین اصولی که در طراحی داخلی ویلا باید مورد توجه قرار بگیرد:

  • تعیین متراژ دقیق تمامی بخش ها
  • توجه مخصوص به جهت طلوع و غروب خورشید برای ایجاد بهترین طراحی در بخش های داخلی ویلا
  • طراحی فضای داخلی ویلا با توجه به مبانی و اصول استاندارد طراحی ویلا که شامل تعداد طبقات، اتاق ها، امکانات و تجهیزات آن می باشد و نیز طراحی راه های ارتباطی میان بخش های داخلی
  • طراحی و اجرای نمای بیرونی ساختمان وهمچنین طراحی و ساخت محوطه ویلا
  • تعیین نوع مواد و مصالح مصرفی و تامین تجهیزات مورد نیاز و تعیین نقشه راه برای تعیین موعد اتمام ساخت ویلا
  • برآورد دقیق هزینه ها
طراحی و ساخت ویلای شیک
ویلای مدرن و زیبا و محوطه سازی آن
چوب_سنگ_روستیک
مدرن 1
سبک روستیک _نمونه
-924833987
Photo_1622997370542
Photo_1622996665171
Photo_1622997828117
Photo_1622997619259

هزینه ساخت ویلا

همان طور که قبلا به آن اشاره کردیم، ساخت ویلا یک پروژه دارای تنوع است و می تواند بازه قیمتی بسیار متفاوتی را ایجاد نماید. از ویلاهایی با متراژ کم و طراحی و امکانات ساده تا ویلاهایی بزرگ و کاملا مدرن و لوکس با تجهیزات و ادوات گران قیمت.

بنابراین برای تعیین قیمت و هزینه ساخت ویلا، باید متراژ ویلا و امکانات و سبک معماری آن را مدنظر قرار دهید. اما لازم نیست نگران آن باشید زیرا در سال های اخیر، بسیاری از افراد با درآمدهای معمولی نیز توانسته اند ویلای شخصی شیک و زیبای خود را داشته باشند که این موضوع دقیقا همان بازه قیمتی کم تا زیادی است که گفتیم.

اما مهمترین اصل، مشاوره دقیق و تعیین تیم ساختمانی و مجری طراحی و ساخت ویلا است که می تواند تاثیر بسیار زیادی در نتیجه کار و قیمت تمام شده آن داشته باشد. یعنی قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا و استاندارد.

گروه ساختمانی پیمانکاری “متال وود”

متال وود یکی از برترین شرکت های ساختمانی است که پروژه های مختلفی از جمله ویلاسازی را در سال های فعالیت خود به عنوان طراح و مجری ساخت ویلا به ثبت رسانده است. این تیم ساختمانی به دلیل دارا بودن بهترین مهندسین اجرایی و طراحی، توانسته انواع سبک های مختلف ویلا با بهترین کیفیت و استاندارد را به معرض نمایش بگذارد و به همین خاطر بیشترین میزان رضایت کارفرمایان مجموعه را کسب نماید.

تیم متال وود یکی از برترین تیم های طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی ویلا و همچنین بازسازی و نوسازی ویلا نیز می باشد.