بازسازی ویلا هم مانند دیگر ساختمان ها، نیاز به اجرای درست و برنامه کاملا حرفه ای دارد. اما از آنجا که ویلا یک بنای ویژه و متفاوت است، بازسازی آن ظرافت ها و حساسیت های بیشتری هم دارد. بازسازی ویلا در درجه اول به افزایش استحکام و طول عمر مفید سازه کمک می کند و در درجه دوم که اتفاقا بیشتر از مورد قبل مورد توجه است، باعث نو شدن و به روز شدن بنای ویلا می شود.

مهمترین نکته در تصمیم گیری برای بازسازی ویلا، انتخاب یک تیم حرفه ای و باتجربه در زمینه بازسازی اماکن است تا نتیجه دلخواه شما را برایتان رقم بزند.

چرا باید به بازسازی ویلا فکر کنیم؟

ویلاها بناهایی هستند که معمولا دارای بنیاد بسیار قوی و مستحکم می باشند. به همین خاطر، عمر مفید استفاده از ویلاها بالاست که همین موضوع باعث می شود تا سال های طولانی، نیاز به کوبیدن و ساخت مجدد ویلا وجود نداشته باشد. اما به هر حال نوع طراحی ویلا، امکانات آن و نیز دکوراسیون و تجهیزاتی که در آن وجود دارد، مستعمل و قدیمی و از کار افتاده می شود و اینجاست که بحث بازسازی پیش می آید.

بازسازی ویلا با دو هدف انجام می شود:

  • قوی تر کردن زیرساخت ها و ساخت مجدد قسمت های آسیب دیده و کم مقاومت
  • تغییر در طراحی ویلا و ایجاد پلان های جدید در آن (این مرحله معمولا با تغییر در دکوراسیون داخلی ویلا همراه است)
بازسازی ویلا

در بازسازی ویلا، کدام بخش ها تغییر می کنند؟

در واقع نمی توان این موضوع را به  طور کلی تعیین کرد، بلکه به میزان نیاز بنای ویلا و البته ویژگی های مد نظر مالک ویلا، هر پروژه بازسازی ویلا می تواند برنامه و جزئیات مخصوص به خود را داشته باشد. بنابراین هر قسمت از ویلا و یا تمام بخش های آن ممکن است تغییر کند. اما موضوع مهم این است که:

بازسازی و نوسازی ویلا باعث می شود با هزینه ای بسیار کمتر، یک ویلای نو، مدرن و مناسب داشته باشید که پاسخگوی تمام نیازهای شما باشد.

محوطه سازی در پروژه های بازسازی ویلا

یکی از ضروری ترین و پرتقاضاترین مراحل در بازسازی ویلا، اجرای محوطه سازی جدید و مدرن در آن است. این روزها به دلیل علاقه ای که مردم به تفریحات در فضای باز پیدا کرده اند، محوطه سازی به یکی از برنامه های ویژه در ساخت و بازسازی ویلا تبدیل شده است.

محوطه سازی دارای آیتم های متعددی است مانند:

ایجاد فضای سبز زیبا

ساخت محل نشیمن مناسب و زیبا برای اوقات فراغت در فضای باز

نورپردازی ویژه

اجرای استخر و جکوزی و… می باشد.

ویلای مدرن و شیک

هزینه بازسازی ویلا و زمان لازم برای آن

اینکه هزینه بازسازی یک ویلا چقدر است و اینکه چقدر طول می کشد تا بتوانیم یک ویلا را بازسازی کنیم، دقیقا از مواردی هستند که باید برای هر ویلا به طور اختصاصی آن را تعیین نمود و برآورد کرد. زیرا این دو مورد دقیقا با توجه به میزان خرابی ها و تغییراتی که مد نظر مالک هست، تعیین و ارزیابی می شوند. بنابراین بهترین راه برای آگاهی از این اینکه بازسازی ویلای شما چقدر هزینه و زمان می برد، نیاز به کارشناسی دقیق دارد.

کارشناسان ما در “گروه متال وود” آماده ارائه مشاوره به شما عزیزان هستند.

آشنایی با “گروه متال وود”

“متال وود”، یک شرکت پیمانکاری ساختمانی است که در عرصه های مختلف ساختمان سازی، ساخت ویلا، بازسازی ویلا و اماکن دیگر، محوطه سازی و اجرای دکوراسیون داخلی فعالیت می کند و در سال های فعالیت خود، پروژه های بزرگ و موفقی را در کارنامه کاری خود در همکاری با ارگان های دولتی و خصوصی به ثبت رسانده است.

  • کیفیت در اجرا
  • سرعت و دقت عمل
  • تعهد و جلب رضایت کارفرما

از مهمترین دستورالعمل ها و اصول کاری متال وود در تمامی طرح ها و پروژه هایی است که به عهده داشته است.

برای آشنایی با “گروه متال وود” و پروژه های اجرایی آن روی دکمه زیر کلیک کنید:

پروژه های طراحی و اجرای متال وود