همه ما می دانیم که وسایل خانه و زندگی باید از بهترین جنس باشند و البته طراحی زیبایی هم داشته باشند. لوازمی مثل رگال لباس، جاکفشی و آینه های بزرگ و کوچکی که در خانه و در گوشه و کنار آن استفاده می کنیم، در واقع عناصر مهم دکوراسیون داخلی خانه ما را تشکیل می دهند. بنابراین خیلی مهم است که در خرید آنها، دقت کافی داشته باشیم.

 

محصولات دکوراتیو اما کاربردی

یک خرید هوشمندانه، یعنی خریدی که با یک تیر چند نشان را برایتان به ارمغان بیاورد، اینطوری یعنی هوشمندانه عمل کرده اید. وسایلی مثل رگال لباس ، جاکفشی و آینه می توانند فقط کاربردی باشند و اتفاقا هر خانه و بوتیک و فروشگاهی به آن نیاز دارد که حتما چندتایی از آن را داشته باشد. اما زمانی که مدل های زیبا و دکوراتیو آن را خریداری می کنید، در واقع به زیباتر شدن دکوراسیون داخلی فضاها کمک کرده اید و دیگر نیازی به هزینه کردن زیاد برای خرید اثاث دکوری و لوازم لوکس نخواهید داشت.

محصولات برند متال وود، دقیقا دارای چنین مشخصاتی هستند که در ادامه مدل های زیبایی از آن را خواهید دید:

 

رگال لباس

رگال لباس و جالباسی با مدل های جدید و طراحی های مدرن، باعث شده اند تا بهترین شکل نظم دهی و هماهنگ سازی در محیط های مختلف ایجاد شود. اشکال بسیار متنوعی برای رگال لباس وجود دارد که هر کسی می تواند با توجه به نیاز و سلیقه ای که دارد آنها را انتخاب کند.

 

رگال
رگال فلزی
کمد-چوب-و-فلز-2

جاکفشی

جاکفشی را معمولا در ورودی خانه قرار می دهیم، اما با تغییر سبک زندگی ها، از مدل های مختلف آن در کلوزت روم ها هم استفاده می شود.  این محصولات در کنار رگال لباس، فضای خوبی برای مرتب سازی لباس و کفش ها ایجاد می کند.

 

رگال-لباس-جاکفشی-آینه-RL0263
رگال-لباس-جاکفشی-آینه--RL0261
رگال-لباس-جاکفشی-آینه-RL0265

آینه

آینه ها هم انواع گوناگونی دارند. از آینه های دیواری که در قسمت های مختلفی مثل سالن پذیرایی و سرویس بهداشتی و… استفاده می شود تا آینه های قدی که آنها را می توان در ورودی خانه و یا در کنار رگال و جاکفشی برای تکمیل کردن لوازم جانبی کلوزت روم قرار داد.

 

رگال-لباس-جاکفشی-آینه--RL0284
رگال-لباس-جاکفشی-آینه-RL0280.
آینه سی ان سی شده متال وود

برند متال وود

برند متال وود یکی از تولید کننده های نام آشنا و تراز اول در زمینه تولید محصولات چوب و فلز و محصولات دکوراتیو مثل رگال لباس، جاکفشی و آینه می باشد و به دلیل کیفیت بسیار درخشانی که در تولیدات خود به جا گذاشته است، از برندهای پرطرفدار و بدون رقیب در بازار محسوب می شود.

تمامی محصولات متال وود دارای کیفیت ساخت و دوام و استحکام بسیار بالا هستند، چون از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه در تولید آنها استفاده می شود. ضمن اینکه گروه متال وود یک تیم کامل در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی است که بهترین و متنوع ترین طراحی ها را تولید می کند. اما غیر از این، امکان سفارش و ساخت محصولات بر اساس مدل های پیشنهادی و دلخواه شما نیز وجود دارد.

لیست محصولات پرفروش رگال، جاکفشی و آینه برند متال وود

 

برای مشاهده لیست کامل رگال، جاکفشی و آینه برند متال وود و اطلاع از مشخصات آنها، روی دکمه زیر کلیک کنید:

مدل های رگال، جاکفشی و آینه