حتی فکرش را هم نمی توانید بکنید که کمد و کابینت چوبی فلزی تا چه حد می تواند متفاوت و خاص باشد، چون احتمالا مدل های بسیار کمی از آن را دیده اید و یا اصلا تا به حال اینگونه مدل های یونیک را تا به حال در جایی مشاهده نکرده اید. اما ما به عنوان تولید کننده محصولات چوبی فلزی با نام تجاری “متال وود” قصد داریم شما را با زیبایی و خاص بودن کمد و کابینت چوبی فلزی آشنا کنیم:

 

کمد و کابینت چوبی فلزی

این محصولات معمولا در متریال و جنس های متداولی مثل MDF ساخته می شوند. به همین خاطر انتخاب کمد و کابینت چوبی فلزی یک انتخاب متفاوت است که می تواند دکوراسیون داخلی خانه و آپارتمان شما را از دیگر مدل های دکوراسیون متمایز سازد. این یعنی اینکه خانه شما با محصولات چوبی فلزی و کمد و کابینت چوبی فلزی، دکوراسیون ماندگاری خواهد داشت.

اما انتخاب کمد و کابینت چوبی فلزی، مزایای دیگر هم دارد، مثلا اینکه:

  • دکوراسیون گرم و دلپذیر در خانه ایجاد می کند که حالتی مدرن به آن می دهد.
  • هزینه نگهداری و تعویض کابینت ها در مقایسه با دیگر انواع کابینت، بسیار کم است و این به خاطر کیفیت بسیار بالا و استحکام مناسب این مدل هاست.
  • معمولا ست کردن کابینت ها با لوازم خانگی و دکوراتیو دیگر مثل کنسول، میز تلویزیون، میز و صندلی غذاخوری، میز جلو مبلی و عسلی و… کار مشکل یا غیر امکان پذیری است، اما با محصولات چوبی فلزی، امکان این موضوع وجود دارد.

تیم متال وود، یکی از طراحان و مجریان برتر در زمینه دکوراسیون داخلی است و از آنجا که این گروه، تولید کننده محصولات چوبی فلزی نیز هست، دیگر همه چیز برای داشتن یک دکوراسیون فوق العاده شیک و زیبا میسر است.

 

7
6
5
4
8
2
1
پروژه-کریم-خان (47)
یونیت-کمد-کابینت-UK0560-(1)
یونیت-کمد-کابینت-UK0561
یونیت-کمد-کابینت-UK0552
یونیت-کمد-کابینت-UK0554

دوام و کیفیت بالای محصولات متال وود و کمد و کابینت چوبی فلزی تولید این برند

طراحی و ساخت کابینت برای هر خانه ای، یکی از مهمترین بخش های اجرای دکوراسیون داخلی در آن است و هیچ برندی به اندازه متال وود به عنوان تولید کننده و مجری این پروژه ها، میزان اهمیت و حساسیت این موضوع را به خوبی درک نمی کند. در واقع آشپزخانه می تواند قلب هر خانه ای باشد، پس خیلی مهم است که کابینت های آن با بهترین متد و با بالاترین سطح کیفیت ساخته شود.

محصولات برند متال وود از:

  • بهترین متریال چوبی تولید می شوند. انواع الوار چوب روسی، چوب چندلایه وارداتی با بهترین کیفیت، چوب فینگر جوینت روس، چوب راش و چوب ترمووود از چوب هایی هستند که در ساخت کمد و کابینت چوبی فلزی به کار می روند.
  • همچنین ساخت فریم های فلزی محصولات از پروفیل و لوله های آهن و استیل صورت می گیرد و با یهترین شیوه جوشکاری (جوش سئو) سر هم می شوند و همه بخش های چوبی و فلزی در عین ظرافت، دارای پرداخت حرفه ای هستند.
  • استفاده از رنگ کوره ای الکترواستاتیک ثابت و مقاوم برای قسمت های فلزی و رنگ پلی استر برای قسمت های چوبی باعث می شود که این محصولات کاملا برای استفاده طولانی مدت مناسب باشند.

لیست محصولات پرفروش کمد و کابینت چوبی متال وود

برای مشاهده تمامی محصولات کمد و کابینت چوبی فلزی برند متال وود، روی دکمه زیر کلیک کنید:

مدل های کمد و کابینت چوبی فلزی