وقتی صحبت از طراحی و اجرای دکوراسیون می شود، منظور ما تمامی مراحل مربوط به ایده پردازی، طرح ریزی و عملی کردن آن است و این مراحل گرچه ساده به نظر می رسند، اما در واقع بسیار تخصصی و حرفه ای هستند و نیاز به کسب سال ها تجربه و دانش تخصصی افراد مشغول در این حوزه ها دارد. تیم متال وود، یکی از برندهای باسابقه در حوزه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی است که زیباترین و خاص ترین طراحی ها و از طرفی باکیفیت ترین و ظریف ترین اجرای انواع دکوراسیون داخلی را به نمایش گذاشته است.

 

اهمیت طراحی و اجرای دکوراسیون برای فضاهای گوناگون

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی برای تمامی محیط ها با انواع کاربری مسکونی، تجاری، اداری و… لازم و ضروری است. زیرا دکوراسیون تنها برای افزایش زیبایی یک محیط به کار نمی رود، بلکه همه ابعاد و لوازم داخلی را استانداردسازی می کند و همه چیز را در تناسب و هماهنگی با یکدیگر درمی آورد.

بنابراین دکوراسیون داخلی با ایجاد هماهنگی و تناسب در تمامی بخش ها و همچنین به کارگیری مناسب ترین رنگ و فرم و کاربری در فضاهای مختلف و همچنین لوازم جانبی و اثاثیه مورد استفاده، راحتی، آسایش و زیبایی را افزایش می دهد.

مزایای طراحی و اجرای دیکوراسیون داخلی

  • بالا رفتن میزان رضایت از فعالیت و زندگی در محل مورد نظر
  • بهینه سازی محیط و قابل استفاده شدن تمام قسمت ها به بهترین شکل ممکن
  • زیباتر شدن محیط زندگی، کار و فعالیت اجتماعی و…
  • متناسب سازی نور و رنگ های موجود در فضا با توجه به نوع مکان برای ایجاد حس تحرک یا آرامش بیشتر
  • ماندگاری و طول عمر بیشتر مدل طراحی به دلیل شخصی سازی و منحصر به فرد بودن طراحی دکوراسیون

تمامی مزایایی که در بالا به آنها اشاره کردیم، تنها در صورتی قابل دستیابی هستند که توسط یک تیم متخصص و باتجربه انجام شوند. در واقع باید بگوییم که برخورداری از دانش تخصصی و تجربه بالا، دو فاکتور مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی فضاهای مختلف هستند. بنابراین باید در انتخاب تیم طراحی و اجرا، نهایت دقت و وسواس را داشته باشید.

 

untitled-6
orange-interior2
Interior-Wall-Colors-Yellow
images (28)
images
White-Room-Decoration-compressed
images (15)
مینیمالیسم
307367028
428f40ec-13f1-4a03-b87c-58b6abea7429

معرفی مراحل مختلف طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی

  • مشاوره رایگان و برگزاری جلسه حضوری برای مشخص کردن قابلیت ها و ظرفیت های فضای مورد نظر شما و همچنین تعیین سبک دکوراسیون مد نظر شما بعد از دیدن نمونه کارها و سبک های مختلف
  • عقد قراداد و تعیین تمام جزئیات در آن
  • ارائه طرح اولیه و نظرسنجی اختصاصی از شما به عنوان کارفرما و اعمال تغییراتی که مد نظر شماست
  • ارائه طرح نهایی و تایید آن
  • برآورد دقیق هزینه ها با توجه به طرح دکوراسیون
  • اجرای دکوراسیون بر اساس مراحل برنامه ریزی شده و تحویل پروژه در موعد مقرر

گروه فنی – مهندسی متال وود

تیم فنی – مهندسی “متال وود”؛ سال ها در زمینه بازسازی و نوسازی اماکن مختلف و همچنین طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی فعالیت دارد و انجام پروژه های بزرگی را نیز با موفقیت در کارنامه خود به ثبت رسانده است. این شرکت از بهترین و زبده ترین طراحان داخلی و از مجرب ترین تیم اجرای مهندسی بهره می برد و به همین دلیل پروژه های مختلفی که به عهده داشته است را با کسب رضایت حداکثری کارفرمایان مجموعه به اتمام رسانده است.

برای مشاهده پروژه های طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی توسط تیم متال وود، روی دکمه زیر کلیک کنید:

پروژه های طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی