این روزها، کابینت آشپزخانه فقط یک وسیله کاربردی نیست و بیش از پیش، جنبه دکوراتیو پیدا کرده است. کابینت ام دی اف هایگلاس به دلیل سادگی و زیبایی بسیار زیادی که دارد و همچنین تنوع طرح و رنگ پرشمار، به یکی از انتخاب های عالی برای کابینت آشپزخانه تبدیل شده است. تیم “متال وود”، یکی از برترین تیم های طراحی و اجرای انواع کابینت با بهترین کیفیت و خدمات پشتیبانی است که می توانید برای مشاوره و سفارش کابینت به آن اعتماد کنید.

 

کابینت هایگلاس چیست؟

کابینت هایگلاس چیست

کابینت هایگلاس یا های گلس، یکی از انواع پرطرفدار در بین انواع کابینت موجود در بازار ایران است. این نوع کابینت دارای جنس مغزی (ورق اصلی یونیت کابینت) MDF می باشد و روکش آن، جنسی به نام پلکسی گلس دارد. در واقع این روکش است که باعث می شود کابینت ام دی اف های گلاس متمایز از دیگر انواع ام دی اف شود. جنس رویی کابینت ام دی اف های گلاس، نمایی براق و زیبا در آن ایجاد می کند که در برابر خط و خش مقاوم می باشد.

کابینت هایگلاس انواع مختلفی دارد که با توجه به سلیقه شما قابل اجرا می باشد. کابینت پلی گلاس و کابینت لمی گلاس از انواع کابینت های گلاس هستند. کابینت پلی گلاس دارای یک لایه روکش پلی استر است و به همین علت دارای براقیت بیشتری نسبت به دیگر انواع کابینت هایگلاس می باشد. کابینت لمی گلاس نیز دارای یک لایه روکش پی وی سی است که در نتیجه بازتاب نور بسیار زیادی در سطح کابینت ایجاد می کند و فضا را پر نورتر می نماید.

کابینت هایی که از ورق های ام دی اف سایز کوچک 122 در 244 و با رنگ های خاص یا رنگ های سوپر مات ساخته می شوند نیز در دسته بندی کابینت های گلاس قرار می گیرند.

نکته:

کابینت هایگلاس، یک کابینت صرفا براق و صیقلی نیست و انواع مات نیز دارد. بنابراین دستتان در انتخاب نوع آن باز است. اما به دلیل جذابیت نمای صیقلی و روشن برای خیلی از افراد، معمولا بیشترین انتخاب ها روی همان نوع براق می باشد. 

های گلاس 1
های گلاس 4
های گلاس 3
های گلاس 9
های گلاس 2
های گلاس 8
های گلاس 7
های گلاس 5

ویژگی های کابینت ام دی اف های گلاس

مزایای کابینت ام دی اف های گلاس

  • انواع براق کابینت ام دی اف هایگلاس به عنوان یک منبع نور عمل می کنند و روشنایی بسیار مطلوبی به آشپزخانه می بخشند. بنابراین برای خانه هایی که نور کمی دارند، انتخاب این نوع کابینت یک ویژگی عالی محسوب می شود.
  • سادگی و زیبایی بسیار زیاد و مورد پسند همه سلیقه ها
  • دوام خوب و مقاومت مطلوب
  • نگهداری آسان (کابینت ام دی اف هایگلاس دیر کثیف می شود و سریع و راحت تمیز می شود)
  • قیمت مناسب

قیمت کابینت ام دی اف های گلاس

همان طور که گفتیم، قیمت کابینت هایگلاس یک قیمت اقتصادی و مناسب است و بیشتر خانواده ها با بودجه ای که دارند، می توانند آن را انتخاب کنند. البته چندین عامل در برآورد قیمت تمام شده طراحی و اجرای کابینت تاثیرگذار است که درباره کابینت ام دی اف هایگلاس نیز صدق می کند، مانند:

  • متراژ آشپزخانه
  • نوع طراحی آن
  • جنس اکسسوری ها و متعلقات کابینت ها
  • نوع ورق کابینت (ایرانی یا خارجی بودن آن)

بنابراین با توجه به اینکه مدل و نوع کابینت انتخابی شما چه چیزی باشد، قیمت آن نیز متفاوت است. ورق های خارجی کیفیت بسیار بالاتری دارد و از لحاظ ظاهری نیز دارای نمای فوق العاده زیباتری هستند اما خب قیمت آنها نیز بسیار بالاتر است.

تنوع طراحی و اجرای کابینت ام دی اف هایگلاس

کابینت های گلاس دارای تنوع بیشماری است. در واقع می توان ترکیب های مختلفی از آن را ایجاد نمود، پس به ایجاد یک طراحی کاملا اختصاصی و منحصر به فرد در آشپزخانه کمک می کند. می توانید انواع کابینت مات و براق هایگلس را انتخاب کنید و یا رنگ های متنوعی را برای آن در نظر بگیرید تا جذابیت بیشتری داشته باشد.

 

“متال وود” – طراحی و اجرای انواع کابینت های گلاس با بهترین کیفیت

تیم متال وود، سال هاست که در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی و طراحی و اجرای انواع کابینت آشپزخانه فعالیت دارد و یکی از بهترین و متعهدترین تیم های تخصصی در این زمینه را دارد. با توجه به سابقه و میزان رضایت کارفرمایان از مجموعه متال وود، خیالتان از بابت قیمت، کیفیت، تخصصی بودن طراحی و انجام تعهدات مربوطه، به طور کامل راحت خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی و اجرای انواع کابینت آشپزخانه، روی لینک زیر کلیک کنید:

طراحی و اجرای کابینت