نصب کفپوش لمینت و همچنین قرنیز برای پایین دیوارها، یکی از اجزای اصلی در اجرای دکوراسیون داخلی است که هم نمای بسیار زیبایی در آن ایجاد می کند و هم اینکه به دلیل قیمت بسیار مناسبی که دارند، کاملا به صرفه و اقتصادی هم هستند. البته نصب کفپوش لمینت و قرنیز، فقط به منظور زیباتر کردن دکوراسیون داخلی و نمای داخل خانه نیست، بلکه مزایای دیگری هم دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

لمینت و قرنیز

کفپوش لمینت رنگ روشن

لمینت نوعی کفپوش ساختمانی است که از چوب ساخته می شود و تفاوت آن با پارکت چوبی در نوع فرآوری چوب می باشد. در پارکت از الوارهای چوبی، مستقیما به عنوان کفپوش استفاده می شود ولی در لمینت، چوب ها طی پروسه ای در کارخانه به شکل تایل هایی با ابعاد گوناگون در می آیند و به عنوان کفپوش مورد استفاده قرار می گیرند.

قرنیز هم در واقع پوشش پایین دیوار است که می تواند از انواع چوبی، پلاستیکی، سنگی و… باشد. اما زیبایی قرنیز به هماهنگی آن با کفپوش است و به همین خاطر، معمولا این دو آیتم در دکوراسیون داخلی به صورت اختصاصی انتخاب و به کار گرفته می شوند.

مزایای کاربرد لمینت و قرنیز

  • ایجاد نمای زیبا و انتقال حس گرمی و طبیعی بودن به فضای داخلی ساختمان
  • نصب آسان و سریع (در مقایسه با دیگر انواع کفپوش مانند پارکت)
  • تمیز کردن آسان و سریع
  • نگهداری آسان و نیاز به مراقبت اندک
  • قیمت بسیار ارزان و اقتصادی
  • دوام بسیار زیاد
  • درباره قرنیز، این نکته را هم باید بگوییم که از ایجاد آسیب در دیوارها جلوگیری می کند و همچنین فضای بین دیوار و کفپوش را می بندد و از ایجاد آسیب و اشکال در نصب کفپوش ها و شل شدن و لق شدن آنها جلوگیری می کند.
قرنیز وینیل
قرنیز کنار دیواری
پارکت لمینت
اجرای قرنیز چوبی
اجرای پارکت لمینت
نصب لمینیت
لمینیت
لمینیت رنگ روشن
اجرای لمینت و قرنیز
قرنیز
اجرای دکوراسیون داخلی توسط تیم متال وود
20191002_180348

انواع جنس و متریال برای قرنیز و لمینت

متریالی که برای تولید کفپوش لمینت و قرنیز به کار می رود، به طور عمده چوب و فرآورده های چوبی است. اما کیفیت این چوب ها می تواند کاملا متفاوت باشد که در این صورت تفاوت قیمتی زیادی ایجاد می کند. بنابراین هرچقدر که جنس چوب به کار رفته در تولید لمینت و قرنیز بهتر و اعلاتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر می رود. اما پایین بودن قیمت به معنی بی کیفیت بودن لمینت و قرنیز نیست، بلکه بیشتر از نظر زیبایی و نمای لوکسی که ایجاد می کند، می تواند دارای تفاوت باشد.

به طور مثال، قرنیزهای چوبی از انواع لوکس و گران قیمت هستند اما انواع ارزان دیگری مانند قرنیز وینیل یا همان جنس پلاستیک فشرده هم در بازار وجود دارد که کیفیت بسیار خوبی دارند و به طور کلی در ارتقای زیبایی دکوراسیون داخلی ساختمان تاثیر مثبتی دارد.

 

متال وود – تیم تخصصی اجرای کفپوش لمینت و قرنیز

متال وود، یک تیم فنی و مهندسی است که در زمینه های مختلفی از جمله طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و همچنین تولید، فروش و نصب انواع کفپوش چوبی و لمینت و قرنیز فعالیت دارد. این گروه با تکیه بر دانش تخصصی و تجریه چندین ساله خود در این عرصه ها، توانسته پروژه های بزرگی را در زمینه اجرای دکوراسیون داخلی در اماکنی با کاربری های گوناگون با موفقیت و رضایت حداکثری کارفرمایان خود به اتمام برساند.

اجرای لمینت و قرنیز ساختمان، یکی از جنبه های فعالیت گروه “متال وود” است که در این مجموعه با کیفیت بسیار بالا و متریال مرغوب و بادوام مورد استفاده قرار می گیرند و از نظر قیمتی، به دلیل حذف هرگونه واسطه، مناسبترین و اقتصادی ترین قیمت های بازار می باشد.