بازسازی ویلا، بازسازی آپارتمان و به طور کلی بازسازی هر بنا و ساختمانی نیاز به تخصص، دانش و تجربه کافی در این زمینه دارد تا بهترین نتیجه با اقتصادی ترین هزینه ها را برای کارفرما ایجاد نماید. چرا که هدف از بازسازی ساختمان، ایجاد بهره وری بهتر از آن ساختمان می باشد و در عین حال، تصمیمی هم برای هزینه تراشی های بیشتر نیست چرا که در آن صورت، ساخت و ساز مجدد قطعا ایده بهتری خواهد بود.

 

بازسازی یعنی چه؟

بسیاری از ساختمان های قدیمی، ویلاها و آپارتمان ها دارای ظرفیت های بسیار خوبی هستند و بنیاد و اساس خوبی دارند. از طرفی سازه هایی مانند ویلاها و خانه های ویلایی و همچنین آپارتمان هایی که دارای واحدها و تعداد طبقات کمی هستند، عمر بالایی دارند و تا مدت زمان زیادی قابل استفاده می باشند.

اما با این وجود، بسیاری از قسمت های ساختمان و بنا در طول زمان دچار فرسودگی می شود، مانند لوله ها و تاسیسات، روکش دیوارها و کف سازی آنها. مورد دیگر اینکه در بهترین حالت، تزئینات و دکوراسیون داخلی، نقشه و طراحی داخلی ساختمان، قدیمی و از مد افتاده و ناکارآمد می شود و نیاز دارد تا به روزرسانی شود. بازسازی و نوسازی کمک می کند این مشکلات به طور کامل برطرف شود و در عین حال؛ پی ساختمان و کلیت آن دست نخورده باقی می ماند.

تفاوت بازسازی، نوسازی و ساخت ساختمان

ساخت ساختمان به پروژه احداث یک ساختمان جدید گفته می شود. بازسازی هم به ساخت مجدد بخش هایی از یک ساختمان قدیمی مربوط می شود. اما نوسازی به بدنه ساختمان مربوط نمی شود، بلکه با متعلقات آن سر و کار دارد، مانند تعویض کابینت های آشپزخانه یا تعویض درب و پنجره آن یا پوشش دیوار و کف و… .

 

مزایای بازسازی ویلا – مزایای بازسازی آپارتمان و دیگر بناها

  • ایجاد فضاسازی بهتر در سازه
  • برطرف کردن مشکلات بنا که به دلیل قدیمی شدن آن بروز کرده است.
  • ایجاد بهره وری بهتر از ساختمان و ویلا
  • ساخت پلان های جدید و حفظ فضاهای کاربردی قدیمی با نقشه جدید
  • هزینه بسیار کمتر در مقایسه با ساخت یک بنای جدید
  • سرعت در اجرای پروژه
  • نوسازی و زیباسازی بنا و اجرای دکوراسیون شیک و به روز در ضمن بازسازی

نکات مهم در بازسازی ساختمان های گوناگون

  • داشتن طراحی و نقشه اصولی و کاربردی
  • ایجاد بهترین طرح و دکوراسیون داخلی
  • مدیریت هزینه ها
  • زمان بندی دقیق برای اجرای پروژه بازسازی و مراحل مختلف آن

 

خرید بنای نوساز بهتر است یا بازسازی یک بنای قدیمی؟

پاسخ به این سوال دارای جوانب متعددی است که باید همگی آنها را با توجه به شرایط خودتان در نظر بگیرید. مسلما زمان در این تصمیم گیری، تاثیرگذاری زیادی دارد. اگر وقت کافی برای ساخت یک ساختمان جدید یا بازسازی یک ساختمان قدیمی ندارید، مسلما خرید ساختمان نوساز بهترین گزینه است.

اما اگر هزینه ها برایتان در اولویت است، قطعا بازسازی یک بنای قدیمی، بسیار اقتصادی تر خواهد بود. همچنین باید بگوییم بازسازی ویلا، بازسازی آپارتمان و اماکن دیگر، می تواند ایده بسیار بهتری برای خرید یک زمین باارزش تر در منطقه ای خوب و مناسب باشد. ضمن اینکه در کنار این مزیت عالی، امکان طراحی مناسب و دکوراسیون داخلی حرفه ای را نیز از دست نمی دهید. با بازسازی ساختمان، یک بنای کاملا لوکس، مدرن، مناسب و کاربردی را با قیمت بسیار مناسب تر به دست می آورید.

 

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی
دکوراسیون داخلی متال وود
Untitled-1_eJ4JBLG
74899489
3

متال وود – شرکت پیمانکاری فعال در ساخت و بازسازی ویلا و ساختمان های مسکونی

گروه فنی – مهندسی “متال وود”، یک شرکت پیمانکار ساختمانی است که تجربه بسیار درخشانی در عرصه های مختلف ساختمان سازی، ساخت ویلا، بازسازی اماکن، محوطه سازی و اجرای دکوراسیون داخلی دارد و پروژه های بزرگ و موفقی را در کارنامه کاری خود در همکاری با ارگان های دولتی و خصوصی به ثبت رسانده است.

  • کیفیت در اجرا
  • سرعت و دقت عمل
  • تعهد و جلب رضایت کارفرما

از مهمترین دستورالعمل ها و اصول کاری متال وود در تمامی طرح ها و پروژه هاست که پایبندی به آن در تمام سالیان کار و فعالیت این گروه به چشم می خورد. شما عزیزان می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی متال وود، با کارشناسان ما در زمینه بازسازی ساختمان در ارتباط باشید و مشاوره بگیرید.