داشتن یک ویلای شخصی، هر چند که کوچک و با امکانات کمی باشد، می تواند یک فرصت عالی هم برای سرمایه گذاری و هم برای گذراندن اوقات فراغت با خانواده و دوستان باشد. البته اینکه می گوییم امکانات کم، اصلا جای نگرانی ندارد، زیرا ساخت یک ویلا اگر توسط یک تیم حرفه ای، متعهد و متخصص صورت بگیرد، قطعا می تواند در آینده ارتقا داده شود و امکانات مدرن و به روز را در آن ایجاد نمود.

بنابراین مهمترین کار در تصمیم گیری برای ساخت ویلا، مشاوره و انتخاب یک تیم کاربلد است تا بهترین نتیجه حاصل شود.

 

ساخت ویلا

ویلا می تواند در سبک های معماری مختلفی طراحی و ساخته شود که این موضوع، بستگی تنگاتنگی با سلیقه مشتری و البته میزان بودجه ای که برای پروژه ویلاسازی اختصاص داده می شود، داشته باشد. همان طور که گفتیم، ساخت ویلا باید با یک طراحی دقیق و با برنامه ای کامل انجام شود. در این صورت می توان حتی با بودجه ای حداقلی، به یک ویلای عالی و ایده آل دست پیدا کرد و نگران هزینه های آن نبود.

پروژه ساخت ویلا با توجه به متراژ ویلا و همچنین برنامه هایی که باید روی آن طراحی و پیاده شود، ممکن است زمان های کوتاه و طولانی مدتی را بطلبد.

مراحل ساخت ویلا و انجام پروژه های ویلاسازی

  • پیدا کردن محل مناسب
  • پیدا کردن شرکت پیمانکاری ویلاسازی حرفه ای و متعهد
  • بازدید و بررسی دقیق محل اجرای پروژه
  • مشاوره با کارفرما جهت تعیین دقیق طراحی و نوع امکانات ویلا و…
  • برآورد هزینه ها و عقد قرار داد رسمی و ثبت تمامی مراحل و جزئیات پروژه در آن
  • ارائه نقشه نهایی و طراحی ویلا به کارفرما و انجام مراحل قانونی آن
  • تامین تجهیزات، نیروی انسانی، مصالح ساختمان و…
  • شروع پروژه

چالش های پروژه های ویلاسازی

هر نوع ساخت و ساز و مخصوصا ساخت ویلا، معمولا چالش های خاص خودش را دارد. اما اینکه این موضوع چقدر کارفرما را درگیر آن کند، در وهله اول به تیم پیمانکاری پروژه بستگی دارد. انتخاب درست پیمانکار، باعث می شود از اولین مرحله تا انتهای آن و تکمیل ویلا، نگرانی و مشکلی از بابت هیچ موضوعی برای مالک و کارفرما ایجاد نشود.

توصیه ما این است که قبل از شروع پروژه و انجام هرگونه عملیاتی، حتما با تیم های مشاوره درباره نوع ویلا و مهم تر از آن، محل ساخت ویلا مشاوره داشته باشید. از آنجایی که ساخت ویلا می تواند یک برنامه سرمایه گذاری ویژه باشد، به هیچ عنوان نباید ریسک کنید و آن را به یک سرمایه گذاری ضررده تبدیل نمایید. مثلا ساخت ویلا حتی با بهترین امکانات و توسط بهترین تیم پیمانکاری، در بعضی زمین ها و مناطق آب و هوایی، اشتباه محض است! پس مشاوره درباره خرید زمین محل ساخت ویلا را فراموش نکنید.

 

4
2
Photo_1622991259250
3
پروژه ساخت ویلای جنگی متال وود
Photo_1622996014089

شرکت پیمانکاری ساختمانی “متال وود”

“متال وود” یکی از نام های خوش سابقه و حرفه ای در زمینه ساخت و ساز و ویلاسازی است که سالها تجربه در این زمینه دارد و پروژه های زیادی را با حرفه ای ترین و زیباترین نوع طراحی و با به کارگیری بهترین نیرو و تجهیزات و مصالح ساختمانی به اتمام رسانده است. تمامی این سابقه درخشان به دلیل حساسیت مجموعه متال وود در انتخاب مهندسین طراحی و تیم اجرایی و همچنین به کارگیری بهترین متریال و مصالح می باشد تا نتیجه پروژه های گوناگون آن و مخصوصا ویلاسازی، از ماندگاری بالایی برخوردار باشند.

متال وود، یک شرکت پیمانکاری چندمنظوره است که در زمینه های گوناگونی فعالیت می کند که نتیجه تمام این توانمندی ها در کنار هم، ارائه بهترین خدمات به مشتریان این مجموعه بزرگ را رقم زده است. شما عزیزان می توانید جهت بهره مندی از مشاوره با کارشناسان برتر در زمینه ویلاسازی، با مسیرهای ارتباطی “شرکت متال وود” در تماس باشید.