تمام اتاق های یک خانه یا یک محیط اداری و محل کار، نیاز به شلف و کتابخانه دیواری دارند. اینطوری نه تنها کمک می کنید که نظم و ترتیب بیشتری در اتاق ها ایجاد شود و وسایل و کتاب ها جمع و جور شوند و برای خود جا داشته باشند، بلکه باعث می شوید حتی در صورت کمبود جا و کوچک بودن اتاق، باز هم فضای کافی داشته باشید. زیرا شما از حجم دیوارها برای قرار دادن وسایل خود استفاده می کنید و البته که مدل های شلف و کتابخانه دیواری، بسیار زیبا و دکوراتیو هم هستند.

 

چرا به شلف و کتابخانه دیواری نیاز دارید؟

  • برای نظم دادن به اتاق ها و قرار دادن وسایل پرتعداد مقل کتاب ها و…
  • برای ایجاد دکوراسیون زیبا
  • استفاده اصولی و خلاقانه از تمام ظرفیت های یک محیط
  • قیمت مناسب نسبت به دیگر وسایل مثل کمد و دراور و…
شلف-کتابخانه-دیواری-SH0335

شلف و کتابخانه دیواری چوبی فلزی

این روزها استفاده از محصولات چوبی فلزی بسیار پرتقاضا و محبوب شده است. دلیل این همه محبوبیت، جنس بسیار خوبی است که دارند و البته تنوع در طرح ها و مدل های مختلف آن که امکان استفاده در هر فضایی را ایجاد می کند. شلف و کتابخانه دیواری چوبی فلزی را می توانید با هر نوع دکوراسیونی ترکیب کنید و از آن در هر قسمت از خانه استفاده نمایید.

استفاده از شلف و کتابخانه دیواری تا حدی در اجرای دکوراسیون داخلی محبوبیت و کاربرد دارد که در بیشتر سبک های دکوراسیون مثل سبک مدرن و یا حتی کلاسیک، از انواع آن در دیوارهای بزرگ و وسیع سالن های پذیرایی هم استفاده می کنند و این نشان دهنده این است که این نوع محصولات تا چه حدی کاربردی و زیبا هستند.

 

شلف-کتابخانه-دیواری-SH0337
شلف-کتابخانه-دیواری-SH0325-(2)
شلف-کتابخانه-دیواری-SH0324-(4)
شلف-کتابخانه-دیواری-SH0321
شلف دیواری
شلف دیواری

شلف و کتابخانه دیواری چوبی فلزی برند متال وود

گروه “متال وود” یکی از برترین تولید کننده های انواع محصولات چوبی فلزی در ایران است که محصولات متنوع و کاربردی زیادی هم در نوع شلف و کتابخانه دیواری دارد. تمامی محصولات چوب و فلز برند متال وود از بهترین نوع متریال و مواد اولیه ساخته شده اند و پرداخت و ساخت آنها نیز بسیار بادوام و باکیفیت است و تا سال های زیادی بدون ایجاد هیچ مشکلی، کاربرد و ماندگاری دارند.

ضمن اینکه باید بگوییم به غیر از محصولات آماده فروش، این امکان وجود دارد که سفارش های شما را بر اساس مدل دلخواه و پیشنهادی شما در تعداد بالا بسازیم و آنها را با ابعاد و اندازه های مورد نیاز شما هماهنگ کنیم تا راحت تر بتوانید از آنها در بخش های مختلف ساختمان مسکونی و یا محیط های دیگر استفاده کنید.

لیست محصولات پرفروش شلف و کتابخانه دیواری متال وود

برای مشاهاده تمام مدل های شلف و کتابخانه دیواری برند متال وود، روی دکمه زیر کلیک کنید:

مدل های شلف و کتابخانه دیواری