شرکت فنی و مهندسی “متال وود” با داشتن سال ها تجربه و فعالیت در عرصه های مختلف ساخت و ساز و احداث سازه های فولادی و چوبی، یکی از برترین شرکت های پیمانکاری در این زمینه است که تامین مواد اولیه نیز در کارخانجات این گروه مهندسی صورت می گیرد.

 

ساخت ویلا:

ساخت ویلا یکی از تخصصی ترین انواع پروژه های ساختمانی است که گروه متال وود سالهاست در آن فعالیت می کند. تمامی مراحل طراحی تا ساخت ویلا توسط گروه معماری و مهندسین اجرایی متال وود انجام می شود که از میان بهترین و حرفه ای ترین افراد در این زمینه انتخاب شده اند.

از آنجا که همه چیز برای ساخت ویلا، طبق یک برنامه ریزی دقیق از نظر زمان بندی و برآورد هزینه ها و نیز انتخاب بهترین متریال و مصالح ساختمانی صورت می گیرد، متال وود در طول این سال ها توانسته است بیشترین میزان رضایت کارفرمایان را به دست آورد.

Photo_1622995885792

اجرای سازه LSF:

یکی از مشکلاتی که کشور ما با آن دست و پنجه نرم می کند، زلزله خیز بودن مناطق وسیعی از بخش های داخلی است که راه حل پیشگیری از خسارات و تلفات احتمالی، سبک سازی و استاندارد سازی ساختمان ها و سازه های گوناگون می باشد. در ساخت سازه LSF که مخفف واژه Light Weight Steel Frame می باشد، از اسکلت فلزی سبک برای ساخت خانه های کم ارتفاع تا آسمان خراش های بلند مرتبه استفاده می شود که استفاده از مصالح سنتی در آن بسیار ناچیز است و ضمنا، سرعت ساخت و ساز در آن بسیار بالاست.

گروه متال وود، با افتخار یکی از حرفه ای ترین ها در عرصه ساخت سازه LSF در ایران می باشد.

ساخت ویلا شرکت متال وود

اجرای سقف عرشه فولادی:

اجرای سقف در سازه های گوناگون، سبک های مختلفی دارد که یکی از بهترین ها روش ها برای آن، اجرای سقف عرشه فولادی است که در آن، ضخامت سقف و در نتیجه وزن آن بسیار کاهش می یابد. اجرای سقف عرشه فولادی اگر با رعایت دقیق ضوابط و استانداردهای ساخت و ساز همراه باشد، یکی از بهترین روش ها برای سرعت بخشیدن به ساختمان سازی و همچنین افزایش کیفیت و استحکام آن می باشد. “متال وود” از حرفه ای ترین شرکت های پیمانکاری در ایران است که پروژه های بسیار زیادی در اجرای سقف عرشه فولادی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

همه چیز درباره اجرای سقف عرشه فولادی متال وود

اجرای سقف شیروانی:

در مناطق سرد و پربارش؛ سقف شیروانی یکی از بهترین گزینه ها برای اجرای سقف ساختمانی است که از نفوذ آب بارندگی به داخل ساختمان و بروز خرابی ها در آن جلوگیری می کند و بدین ترتیب، عمر ساختمان در مقایسه یا دیگر سازه ها، بسیار افزایش می یابد.

در اجرای سقف شیروانی از متریالی همچون ورق های گالوانیزه و در بعضی موارد، از چوب استفاده می شود. گروه متال وود یکی از تولید کنندگان و تامین کنندگان اصلی این نوع متریال در کشور است. متال وود با تخصصی که در اجرای سقف و ساخت سازه های گوناگون دارد، باکیفیت ترین و اقتصادی ترین شرایط را برای کارفرمایان این مجموعه به ارمغان آورده است.

Photo_1622996061431

ساخت کلبه چوبی:

کلبه چوبی هم از سازه های بسیار پرطرفدار در فضاهای باز است که هم می تواند بسیار خاطره ساز و نوستالژیک باشد و هم اینکه با هزینه بسیار حداقلی، از داشتن آن لذت ببرید. کلبه چوبی در بیشتر مناطق جغرافیایی و آب و هوایی در کشور، سازگاری و دوام خیلی خوبی دارد.

طراحی های کلبه های چوبی ساخته شده توسط متال وود، یکی از جذاب ترین و زیباترین طراحی ها در نوع خود می باشد.

Photo_1622991095613

اجرای روف گاردن و ساخت آلاچیق و پرگولا:

آلاچیق و پرگولا از سازه های بسیار محبوب و کاربردی در انواع فضاهای باز و همچنین انواع محوطه سازی مانند احداث روف گاردن در اماکن عمومی و خصوصی می باشد. نوع طراحی، نوع متریال مورد استفاده و نیز نحوه اجرای این دو نوع سازه، از جمله مواردی هستند که باعث می شوند آلاچیق و پرگولا، دوام و استحکام خوبی در انواع شرایط جغرافیایی داشته باشند.

متال وود، طراحی و اجرای تعداد بیشماری آلاچیق و پرگولا را در کارنامه کاری خوود ثبت نموده است که تعدادی از زیباترین نمونه های آن را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

f16ba8fc-c8c7-4bae-bbde-47b93c36e21e
آلاچیق باغ
آلاچیق مدرن
image2-2
20160411_124306
Photo_1622993370198
WhatsApp Image 2021-06-08 at 1.18.37 PM
Photo_1622993301714
Photo_1622992805031