بازسازی اماکن مختلف و در کنار آن، اجرای دکوراسیون داخلی، یکی از بهترین روش ها برای افزایش طول عمر مفید و مدت استفاده از یک مکان مسکونی، تجاری و… می باشد که علاوه بر آن می تواند شرایط بسیار خوبی را برای مدرن سازی و تطبیق اماکن با مباحث جدید در کاربری محیط ها و همچنین نوسازی ادوات و تزئینات داخلی آن ایجاد نماید. البته باید بگوییم که تمام این اتفاقات با هزینه ای بسیار کمتر در مقایسه با ساخت مجدد رقم می خورد و به همین خاطر است که استقبال از آن بسیار بالاست.

بازسازی و نوسازی آپارتمان

مدرن 1

مشاوره رایگان درباره محصولات و ثبت سفارش

کارشناسان ما همواره پاسخگوی شما جهت انتخاب دقیق‌تر و مناسب‌تر خواهند بود

همان طور که می دانید، مقوله بازسازی و نوسازی با یکدیگر تفاوت هایی دارند. بازسازی آپارتمان به ساخت مجدد بخش هایی از ساختمان گفته می شود و با بدنه اصلی ساختمان مانند کف، دیوارها، سقف، زیرساخت و تاسیسات آن سر و کار دارد. اما نوسازی یک مبحث جداگانه و کاملا داخلی است. نوسازی آپارتمان با ایجاد تغییرات در تزئینات داخلی و ادوات ساختمانی همراه است. یعنی تعویض شیرآلات، کفپوش و دیوارپوش، کابینت ها و… .

در بیشتر پروژه ها، بازسازی و نوسازی آپارتمان باید در کنار هم انجام شوند تا نتیجه نهایی آن بتواند یک ساختمان مسکونی را برای استفاده مجدد آماده نماید.

 

اجرای دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی، آمیخته ای از علم و هنر است و ترکیب این دو با هم، یعنی ایجاد فضایی بسیار کاربردی و البته دوست داشتنی که تا سال های سال، می تواند اصالت خود را حفظ کند. اجرای دکوراسیون داخلی باعث می شود تمامی بخش های یک محیط مسکونی، تجاری، اداری و… دارای بهترین هماهنگی و کاربری درست و اصولی باشند. تقریبا تمام آیتم ها در دکوراسیون داخلی در هماهنگی یکدیگر چینش می شوند:

  • نقشه داخلی ساختمان
  • نوع مبلمان و سایر لوازم جانبی
  • نورپردازی
  • پوشش دیوارها و کف ها

اجرای کابینت

 

اجرای دکوراسیون آشپزخانه سبک مدرن

مشاوره رایگان درباره محصولات و ثبت سفارش

کارشناسان ما همواره پاسخگوی شما جهت انتخاب دقیق‌تر و مناسب‌تر خواهند بود

طراحی و اجرای کابینت ها در یک منزل مسکونی، یکی از مهم ترین بخش های نوسازی و دکوراسیون داخلی است که معمولا سبک های متنوعی برای آن وجود دارد. اما طراحی کابینت ها هم باید در هماهنگی با سبک کلی دکوراسیون داخلی باشد.

تولید محصولات چوبی فلزی یکی از تخصص های گروه متال وود است که کار طراحی و اجرای کابینت نیز بر همین اساس و با بهترین کیفیت در طراحی و متریال انجام می شود. انواع کابینت قابل سفارش در گروه متال وود:

  • طراحی و اجرای کابینت MDF
  • طراحی و اجرای کابینت چوبی (انواع چوب)
  • طراحی و اجرای کابینت چوبی فلزی

اجرای لمینت و قرنیز

 

اجرای لمینت و قرنیز

اجرای کفپوش و قرنیز هم یکی دیگر از شاخه های اجرای دکوراسیون داخلی در کار نوسازی و بازسازی آپارتمان است. وجود هماهنگی در نوع طراحی و متریالی  که در اجرای لمینت و قرنیز به کار می رود با دکوراسیون کلی یک ساختمان بسیار بااهمیت است. از طرفی به این دلیل که کفپوش ها بیشترین میزان استهلاک را در ساختمان دارا هستند، کیفیت جنس و مواد اولیه آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

ویژگی های فوق العاده اجرای لمینت و قرنیز:

  • دوام و ماندگاری بالا
  • تنوع زیاد در طرح و رنگ
  • تمیز کردن و نگهداری آسان
  • لمس گرم و نرم

اجرا و نصب کفپوش لمینت ، نیاز به مهارت بالا دارد و باید توسط تیم حرفه ای و باتجربه انجام شود.

آشنایی با گروه فنی – مهندسی متال وود

بازسازی و نوسازی ساختمان، یکی از حوزه های فعالیت گروه متال وود است که در کنار آن با طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در پروژه های بزرگ، سابقه درخشانی را در کارنامه کاری خود ثبت نموده است. اطمینان از کیفیت متریال، یکی از ویژگی های بسیار بارز در پروژه های متال وود است. چرا که کار تهیه و تولید مواد اولیه نیز تماما توسط این گروه فنی – مهندسی انجام می شود.

بنابراین قیمت تمام شده متریال و نیز طراحی و اجرای کار بازسازی و دکوراسیون داخلی، به دلیل حذف واسطه ها، کاملا مقرون به صرفه و اقتصادی خواهد بود.

مشاوره رایگان درباره محصولات و ثبت سفارش

کارشناسان ما همواره پاسخگوی شما جهت انتخاب دقیق‌تر و مناسب‌تر خواهند بود