طراحی سقف عرشه فولادی و قیمت تمام شده سقف عرشه فولادی

طراحی سقف عرشه فولادی در متال وود و همین طور قیمت تمام شده سقف عرشه فولادی، با توجه به نوع ساختمان و همین طور جزئیات آن، متغیر است. یکی از دغدغه های اصلی بسیاری از کارفرمایان در حوزه ساختمان سازی و اجرای سقف آن، درباره کیفیت طراحی و اجرای سقف عرشه ای و همین طور قیمت تمام شده آن است که در ادامه، راهنمای کاملی از این موضوعات را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

پس با ما در “گروه متال وود” – یکی از برترین شرکت های پیمانکاری ساختمانی در زمینه ساخت و بازسازی اماکن، اجرای سقف عرشه فولادی و اجرای دکوراسیون داخلی و… – همراه باشید:

 

طراحی سقف عرشه فولادی در متال وود

طراحی سقف عرشه فولادی در متال وود

طراحی سقف عرشه فولادی، جزئیات بسیار زیادی دارد که باید به صورت کاملا تخصصی به آن پرداخته شود. گروه فنی – مهندسی متال وود، یکی از باسابقه ترین شرکت های پیمانکاری است.که با بهره گیری از پرسنل و مهندسین متخصص در زمینه طراحی و اجرای سقف عرشه فولادی فعالیت دارد. این سقف ها دارای تنوع زیادی در طراحی و اجرا هستند و به فراخور شرایط و کاربری سازه، می توانند اجزای مختلفی داشته باشند.

*تنها یک تیم باتجربه و کاربلد می تواند بهترین سقف عرشه فولادی با جزئیات دقیق و استاندارد را اجرا نماید.و بهترین کیفیت را در تکمیل سقف به نمایش بگذارد. مسلما فکر می کنید که با این شرایط، قطعا قیمت تمام شده سقف عرشه فولادی کم نخواهد بود. اما اطمینان داشته باشید که با انتخاب “متال وود” این موضوع کاملا اقتصادی و مقرون به صرفه تر خواهد بود. چرا که در روند کار این تیم، هیچ واسطه ای وجود ندارد و قیمت ها، پایین ترین میزان این خدمات در بازار ساختمان سازی هستند.

جزئیات سقف عرشه فولادی:

قیمت تمام شده سقف عرشه فولادی

 طراحی ورق فولادی

ورق های فولادی در سقف عرشه فولادی، بستری برای بتن و همین طور شبکه آرماتوری داخلی آن محسوب می شوند. این ورق ها در دو گروه ورق گالوالوم و گالوانیزه تقسیم بندی می شوند که مقاومت تسلیم آنها برای استفاده در عرشه، حداقل 230 مگاپاسکال است.

ضخامت ورق ها از 0.8 تا 1.2 میلی متر متغیر می باشد و ارتفاع کنگره های آن هم حداکثر 7.5 سانت است. عرض بین کنگره ها نیز باید حداقل 5 سانتی متر باشد.

طراحی دال بتنی

طراحی دال بتنی بر روی سیستم عرشه فولادی، باید با ضوابط آیین‌نامه بتن (مبحث نهم مقررات ملی ساختمان) انطباق داشته باشد. مقاومت مشخصه فشاری بتن در محدوده 20 تا 40 مگاپاسکال هست و حداقل پوشش بتن روی سطح عرشه فولادی نباید از 5 سانتی‌متر کمتر شود. مهندسان اجرایی با توجه به روابطی که آیین‌نامه در خصوص مقاومت برشی.یک‌ طرفه و دوطرفه دال مرکب عرشه فولادی اعلام نموده، مشخصات و ابعاد دال را تعیین می نمایند.

طراحی گل میخ

گل میخ یکی دیگر از اجزای سقف عرشه ای است که وظیفه انتقال تنش های برشی را دارد که باعث پایداری جانبی در سازه می گردد. سطح مقطع هر گل میخ در حدود 2 سانتی متر است و ارتفاع آنها نباید کمتر از 4 سانتی متر باشد. حداقل پوشش بتن روی گل میخ ها نیز در حدود 15 میلی متر می باشد. علاوه بر این ها، همچین الزامات جوشکاری نیز باید در آنها رعایت شود.

طراحی میلگرد

میلگردهای فولادی در ناحیه تحتانی بتن قرار می گیرند تا مقاومت دال را در برابر لنگر مثبت افزایش دهند. استفاده از آرماتورهای افت و حرارت هم برای کاهش تنش های ناشی از تغییرات دمایی در بتن الزامی می باشد.

طراحی فلاشینگ

جهت جلوگیری از خروج بتن در لبه آزاد دهانه‌ ها از فلاشینگ با مقطع L شکل استفاده می شود. در طراحی و مهار فلاشینگ با تسمه‌ های مخصوص، باید به پایداری آن در مقابل نیروی جانبی وارده از سوی بتن روان و تازه توجه نمود.

بازسازی ویلا چقدر سود و هزینه دارد؟

 

انواع مختلف سقف عرشه فولادی بر اساس نوع کاربرد و سازه

طراحی سقف عرشه فولادی

کاربرد‌ در سازه های مسکونی

طراحی سقف عرشه فولادی؛ هم برای خانه های ویلایی، هم برای ویلاها و هم برای ساختمان های آپارتمانی وسیع و پرطبقه محبوب می باشد. زیرا این سقف ها در برابر عواملی همچون باد و باران، برف و طوفان و… محافظت خوبی در سازه به عمل می آورند و از لحاظ مقرون به صرفه بودن هم، باعث می شوند قیمت تمام شده سقف عرشه فولادی با توجه به زیبایی ها، مقاومت و هماهنگی کامل با سبک های مختلف معماری، کاملا اقتصادی باشد.

کاربرد‌ در واحدهای تجاری و صنعتی

با طراحی سقف عرشه فولادی، می توان واحدهای تجاری و صنعتی بزرگ را بدون نیاز به تکیه گاه‌ های میانی، پوشش داد. از طرفی دوامی که در محافظت در برابر بارهای سنگین و آسیب های احتمالی ایجاد می نماید،.به یکی از محبوب ترین روش ها در اجرای سقف در انبارها و محیط های نگهداری کالا و تجهیزات و همین طور فروشگاه ها  و مجمتع های اداری و… تبدیل شده است.

ساخت سقف عرشه فولادی به دلیل مقاومت در برابر آتش سوزی و همین طور جای دادن سیستم های سرمایشی و گرمایشی در خود،.برای محیط های تجاری، کارگاهی، انبارها، کارخانه ها و… ایمن تر و کاربردی تر از هر نوع سقف دیگری است.

کاربرد‌ در واحدهای آموزشی و عمومی

تمام ویژگی هایی که قبلا گفتیم، باعث می شوند ساخت سقف عرشه فولادی برای محیط های آموزشی و عمومی مانند مدارس، آموزشگاه ها، بیمارستان ها، مراکز مراقبتی و…، بهترین انتخاب باشد. قیمت تمام شده سقف عرشه فولادی پایین است و از طرفی دوام آن بالاست و نیاز به تعمیرات و ساخت مجدد سازه را کاهش می دهد.

بهترین طراح و کابینت ساز در شرق تهران

 

اجرای سقف عرشه فولادی با بهترین کیفیت – گروه مهندسی “متال وود”

متال وود یکی از شرکت های پیمانکاری ساختمانی برتر در ایران است که با داشتن مهندسین و نیروهای اجرایی متخصص و باتجربه در چندین زمینه مختلف ساختمانی مشغول به فعالیت می باشد.و در طول سال های فعالیت خود، بیشترین میزان رضایتمندی را از کارفرمایان محترم خود کسب نموده است.

متال وود

اجرای سقف عرشه فولادی نیز یکی از زمینه های فعالیت این گروه است. به دلیل تولید ورق های فولاد گالوانیزه در کارخانه جات متعلق به این گروه و حذف واسطه گری، توانسته است بهترین سرعت، کیفیت و قیمت را در اجرای پروژه های مختلف سقف عرشه ای را به نمایش بگذارد.

کیفیت در اجرا، سرعت و دقت عمل و همچنین تعهد و جلب رضایت کارفرما؛ از مهمترین دستورالعمل ها و اصول کاری متال وود در تمامی طرح ها و پروژه هاست که پایبندی به آن در تمام سالیان کار و فعالیت این گروه به چشم می خورد. شما عزیزان می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی متال وود، با کارشناسان ما در زمینه اطلاع از قیمت و مشاوره طراحی و اجرای سقف عرشه فولادی با کمترین قیمت در ارتباط باشید:

اطلاعات تماس و مشاوره با کارشناسان “گروه متال وود”

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *