انتخاب بهترین کابینت ساز در شرق تهران

اگر به دنبال بهترین تیم طراحی و کابینت ساز در شرق تهران هستید، “گروه متال وود” با سال ها سابقه در زمینه طراحی و اجرای انواع کابینت آشپزخانه در خدمت شماست تا بهترین خدمات را با منصفانه ترین قیمت در اختیار شما همشهریان محترم قرار دهد.

سابقه متال وود و پروژه های بیشماری که در زمینه طراحی و اجرای کابینت شرق تهران داشته است، اطمینانی بی نظیر را برای کارفرمایان این مجموعه فراهم می آورد. در ادامه، جزئیات بیشتری در خصوص خدمات و مزایای طراحی و نصب کابینت در تهران توسط تیم متال وود به شما خواهیم گفت.

 

مهمترین چالش های انتخاب طراح و کابینت ساز در شرق تهران

جالب است بدانید که سازنده و نصاب کابینت در تهران و مخصوصا در شرق تهران، بسیار پرتعدادند. بنابراین انتخاب از بین آنها، نیاز به شناخت دقیق خدمات و سوابق آنها دارد زیرا کار طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه، یک کار تخصصی است و نمی توان بدون تحقیق و شناخت کامل، این پروژه مهم را به هر تیم و سازنده ای سپرد. چرا؟

  • چون طراحی و نصب کابینت آشپزخانه تاثیر بسیار عمیقی در دکوراسیون داخلی خانه دارد.
  • طراحی کابینت آشپزخانه باید هوشمندانه باشد به طوری که از تمام فضای موجود در آشپزخانه، بهترین بهره برداری با کمترین پرتی صورت بگیرد.
  • ساخت یونیت کابینت ها و همین طور ورق ها و یراق آلات کابینت باید بهترین کیفیت را داشته باشند.
  • نصاب کابینت آشپزخانه باید کاملا حرفه ای باشد.
  • تیم طراح کابینت باید بهترین مشاوره را با توجه به سلیقه مشتری به او ارائه بدهند.
  • همین طور قیمت کابینت ها در نهایت باید منصفانه باشد.

 

طراح کابینت یا طراح دکوراسیون؟

انتخاب درب کابینت

یک موضوع بسیار مهم دیگر در خصوص طراحی و اجرای کابینت در شرق تهران و البته در دیگر نقاط آن، ارتباط بین طراحی کابینت با طراحی دکوراسیون منزل است. اگر وارد خانه ای شوید که طراحی دکوراسیون داخلی آن کلاسیک است و مدل کابینت های آن مدرن – اسپرت است، چه حسی خواهید داشت؟ قطعا بی نظمی و کج سلیقگی عمیقی در آن به نظرتان خواهد آمد. حتی اگر کابینت ها و لوازم موجود در خانه از بهترین و گران قیمت ترین لوازم باشند.

چه کنیم تا این مشکلات پیش نیاید؟

سپردن کار طراحی و نصب کابینت آشپزخانه به یک تیم طراحی کامل، بهترین نتیجه را در پی خواهد داشت. “متال وود”، یکی از بهترین تیم های طراحی دکوراسیون داخلی است که در زمینه طراحی و ساخت انواع کابینت در شرق تهران نیز فعال است و همین ویژگی، یک امتیاز بسیار عالی برای کارفرمایان این مجموعه است که باعث می شود بهترین هماهنگی و هارمونی در خانه شما ایجاد شود.

ایجاد بهترین هماهنگی بین مدل، طرح، رنگ و ساخت کابینت با دکوراسیون بخش های مختلف خانه باعث می شود هم دکوراسیون جذاب تری ایجاد شود و هم اینکه طول عمر آن طراحی نیز افزایش یابد و خیلی زود از مد نیفتد که ناچار به تعویض اکسسوری ها و هزینه برای تغییر دکوراسیون باشید.

 

مهمترین مشکلات ساخت کابینت در شرق تهران

عدم کیفیت مطلوب در چوب کابینت و اکسسوری های آن

این موضوع در همان ابتدا مشخص نخواهد شد و معمولا بعد از گذشت چند مدت از ساخت و نصب کابینت خودش را نشان می دهد.

عدم کیفیت مناسب در ساخت و نصب کابینت ها

علاوه بر اینکه کیفیت متریال باید مناسب باشد، ساخت و نصب کابینت نیز باید حرفه ای باشد و هیچ گونه بدشکلی، نامتوازن یا نامتقارن بودن و یا مشکلاتی مانند لق شدن و… را از خود بروز ندهد.

سودهای نامتعارف

خب طبیعی است که کابینت خوب و باکیفیت گران قیمت باشد اما بسیاری از شرکت ها و سازنده های کابینت کار در تهران، سودهای نامتعارفی را برای ساخت کابینت در شرق تهران می گیرند که به هیچ عنوان ارتباطی با کیفیت متریال و ساخت و طراحی آن ندارد.

بدقولی و تاخیر

بدقولی کابینت کاران و کابینت سازان در تهران، یکی از مشکلات عادی! در این حرفه است. از آنجا که دست اندرکاران زیادی در مراحل مختلف طراحی تا تولید و نصب کابینت در شرق تهران وجود دارند، به همین علت به وجود آمدن بدقولی و تاخیر در این کار بسیار رایج است.

پس باید به دنبال بهترین تیم کابینت ساز در شرق تهران باشید تا گرفتار این مشکلات رایج در پروژه کابینت کردن منزل خود نشوید.

 

برای انتخاب بهترین کابینت ساز در شرق تهران چه باید بکنیم؟

نمونه کارهای طراحی و نصب کابینت متال وود

نمونه کارها را بررسی کنید. تیم های کابینت ساز در شرق تهران و دیگر نقاط آن، آلبوم هایی از نمونه کارهای خود دارند که به مشتریان نشان می دهند. اتفاقا انتخاب از بین مدل هایی که آنها قبلا کار کرده اند، بسیار نتیجه بخش تر از مدل هایی است که تا به حال کار نکرده اند. البته باید اطمینان پیدا کنید که نمونه کارها واقعا کار همان کابینت ساز در شرق تهران است.

مشاوره دقیق بگیرید. شما برای ساخت کابینت در سرق تهران، باید هزینه زیادی بپردازید، پس به طور کامل از آنها مشاوره بگیرید و هر سوالی که لازم است بپرسید. یک کابینت کار حرفه ای، خودش اطلاعات دقیق و کافی را با حوصله کافی به شما خواهد داد.

قیمت ها باید شفاف باشند. بسیاری از کابینت سازها در پایان کار به بهانه های مختلف، هزینه های بیشتر از فاکتور را درخواست می کنند. از ابتدا، هزینه ها و قیمت ها را شفاف و تعیین شده در یک فاکتور رسمی بخواهید.

ضمانت بخواهید. از آنها ضمانت بخواهید تا در صورت بروز خرابی های مربوط به کیفیت ساخت و متریال آن، بتوانید غرامت و خسارت بخواهید.

 

متال وود – بهترین کابینت ساز در شرق تهران

کابینت خوب و قیمت مناسب با طراحی و اجرای بسیار عالی را به کجا سفارش دهیم؟

این سوال، سوال همه کسانی است که می خواهند کابینت آشپزخانه را تعویض کنند و یا برای خانه نوساز خود به دنبال یک کابینت کار خوب می گردند. اولین نکته این است که هیچ ارزانی بی دلیل نیست! یعنی یا کیفیت پایین است و یا اینکه خب حتما ساده ترین نوع کابینت را شامل می شود که اگر چنین کابینتی هم بخواهید، باز باید با یک تیم متعهد روبرو باشید. زیرا حتی ساده ترین کابینت هم باید کیفیت مناسبی داشته باشد وگرنه خیلی زود از بین می رود.

حرفه ای بودن تیم طراحی و نصب هم از اهمیت زیادی برخوردار است. این طوری، مناسب ترین نوع طراحی کابینت با توجه به نیاز شما و ابعاد آشپزخانه رقم می خورد و از طرفی کار اجرای آن نیز به صورت دقیق و طبق زمان بندی و با بهترین و محکم ترین اتصالات انجام می شود.

متال وود“متال وود”

تیم متال وود، سال هاست که در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی و طراحی و اجرای انواع کابینت آشپزخانه فعالیت دارد و یکی از بهترین و متعهدترین تیم های تخصصی در این زمینه را دارد. با توجه به سابقه و میزان رضایت کارفرمایان از مجموعه متال وود، خیالتان از بابت قیمت، کیفیت، تخصصی بودن طراحی و انجام تعهدات مربوطه، به طور کامل راحت خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه، روی لینک زیر کلیک کنید:

طراحی و اجرای کابینت

تماس و مشاوره رایگان با کارشناسان “متال وود”

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *