جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه

یکی از جستجوهای خانواده های ایرانی در زمان بازسازی و نوسازی خانه، مربوط به پیدا کردن جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه است. مدل های مختلف با طراحی های متنوع، باعث جذابیت بیشتر دکوراسیون داخلی منزل می شوند که پیشنهاد می کنیم حتما ادامه این مطلب را مطالعه و مشاهده نمایید.

پس با ما در “متال وود” – یکی از برترین شرکت های پیمانکاری فعال در زمینه دکوراسیون داخلی و طراحی و اجرای انواع کابینت آشپزخانه و فروش متریال و محصولات چوبی – همراه باشید:

 

اهمیت انتخاب زیباترین مدل کابینت آشپزخانه ایرانی

کابینت ها نه تنها در دکوراسیون آشپزخانه ایرانی اهمیت دارند، بلکه باعث جذابیت و زیباتر شدن دکوراسیون داخلی تمام خانه می شوند. خیلی مهم است که با یک انتخاب زیبا و عالی، یک دکوراسیون مناسب را رقم بزنید و سطح چیدمان و طراحی داخلی خانه خود را ارتقا دهید و در این باره، از سلیقه و حسن انتخاب خود رضایت داشته باشید.

از آنجا که در بین خانواده های ایرانی، آشپزخانه به عنوان یک بخش بسیار مهم و استراتژیک تلقی می شود، مدل و کیفیت کابینت های مورد استفاده در آن کاملا مورد توجه همگان است.

محبوب ترین جنس ها، سبک ها و مدل کابینت آشپزخانه ایرانی:

  • کابینت ام دی اف MDF
  • کابینت های گلاس
  • کابینت پلی اورتان
  • کابینت ممبران وکیوم
  • کابینت طرح چوب
  • و کابینت چوب طبیعی

این ها، جنس کابینت ها هستند که در سبک های مختلفی طراحی و اجرا می شوند، از جمله:

 

کابینت کلاسیک ایرانی و کابینت نئوکلاسیک شیک

هر دوی این سبک ها، نمایی کلاسیک و سنتی دارند اما کابینت های کلاسیک به شدت پرجزئیات و اغراق آمیز هستند اما سبک نئوکلاسیک، بسیار ساده تر می باشد. کابینت های ممبران وکیوم، مناسب ترین جنس کابینت برای اجرای سبک کابینت کلاسیک و نئوکلاسبک می باشد.

رنگ کابینت در این سبک ها، اغلب رنگ سفید و یا رنگ چوب طبیعی (یا ارغوانی و ماهگونی) می باشد. اما در مدل های کابینت نئوکلاسیک، می توان از رنگ های آبی ، سورمه ای، سبز و…. نیز بهره برد.

کابینت آشپزخانه مدرن و شیک

یکی دیگر از مدل های رایج و محبوب در طراحی و اجرای دکوراسیون آشپزخانه ایرانی، کابینت آشپزخانه مدرن و شیک است. سبک مدرن، تنوع بسیار زیادی دارد و می توان در طراحی آن، خلاقیت زیادی به خرج داد. رنگ ها در این سبک اغلب از نوع خنثی و سرد هستند. جزئیات در این سبک جایی ندارد و از اجرای قفطه های تزئینی و کمدهای شیشه ای در آن پرهیز می شود.

کابینت مدرن با ادوات، شیرآلات و همین طور کاشی های ساده و بدون طرح همراه است. حتی مدل لوستر و چراغ های به کار رفته در طراحی آشپزخانه نیز ساده و اغلب به شکل مخفی و توکار می باشد.

 

رنگ کابینت جدید

رنگ کابینت یک مسئله کاملا چالش برانگیز است. این موضوع حتی در طراحی و بازسازی خانه ها نیز اهمیت ویژه ای دارد. زیرا گاهی فقط با تغییر رنگ کابینت، می توان جدیدترین مدل و ترند روز را در آن رقم زد. در چند فصل گذشته، رنگ کابینت جدید، رنگ های تازه وارد نبوده اند بلکه رنگ های ترکیبی بوده اند که اتفاقا در ایران هم بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.

نکته بسیار مهم در خصوص انتخاب رنگ کابینت جدید این است که حتما در هماهنگی کامل با سبک دکوراسیون داخلی خانه شما باشد. وجود یک هارمونی مناسب بین سبک های دکوراسیون و انتخاب رنگ آیتم های موجود در آن (مانند رنگ کابینت ها یا رنگ مبلمان و پرده و…)، هماهنگی و زیبایی بیشتری را در دکوراسیون منزل شما ایجاد می نماید.

محبوب ترین انواع کابینت دو رنگ

  • 1. کابینت دو رنگ سفید و نسکافه ای
  • 2. کابینت دو رنگ سفید طوسی
  • 3. کابینت دو رنگ طرح چوب
  • 4. کابینت دو رنگ سفید و قهوه ای

35 مدل طراحی کابینت جدید

کابینت دو رنگ

کابینت چوبی زیبا

کابینت چوبی و سفید

کابینت چوبی

کابینت دو رنگ زیبا

طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه

کابینت دورنگ نسکافه ای و سفید

کابینت دو رنگ سفید و مشکی

طراحی داخلی آشپزخانه

کابینت 2023

کابینت بژ

کابینت چند رنگ

رنگ کابینت جدید

جدیدکابینت سبز

جدیدترین مدل کابینت

جدیدترین مدل کابینت دو رنگ

مدل کابینت جدید

کابینت نئوکلاسیک

کانتر آشپزخانه

اجرای کابینت

جدیدترین مدل طراحی کابینت

مدل کابینت آشپزخانه

مدل کابینت جدید و زیبا

کابینت نئوکلاسیک سفید

کابینت نئوکلاسیک جدید

کابینت مشکی

کابینت مدرن

کابینت سفید

کابینت طوسی تیره

کابینت قهوه ای

کابینت مدرن 2023

کابینت سفید و طوسی

کابینت سفید و جدید

کابینت سبز

کابینت نئوکلاسیک

 

متال وود – بهترین کابینت ساز در تهران با بهترین کیفیت و قیمت

متال وود

 

تعداد کابینت ساز و شرکت کابینت سازی در شهر تهران بسیار زیاد است. اما پیدا کردن شرکت هایی که در این کار به معنای واقعی خبره و متخصص باشند و از طرفی قیمت های مناسبی را هم عرضه کنند، بسیار کم است. متال وود یکی از شرکت های کابینت سازی در تهران است که ویژگی های فوق العاده مطلوبی در این زمینه دارد:

  • سابقه طولانی مدت در زمینه طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه
  • طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی که باعث می شود بهترین هارمونی و تناسب در خانه و آشپزخانه ایجاد شود.
  • عدم وجود واسطه در فرایند طراحی و اجرای دکوراسیون و تامین مواد اولیه آن و در نتیجه، کاهش قیمت ها

بنابراین، با خیال راحت می توانید “متال وود” را یکی از بهترین ها در زمینه کابینت سازی در تهران بدانید. با توجه به سابقه و میزان رضایت کارفرمایان از مجموعه متال وود، خیالتان از بابت قیمت، کیفیت، تخصصی بودن طراحی و انجام تعهدات مربوطه، به طور کامل راحت خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر، روی لینک زیر کلیک کنید:

تماس و مشاوره رایگان با کارشناسان “متال وود”

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *