چالش های بازسازی خانه در شمال تهران

آیا با چالش های بازسازی خانه در شمال شهر تهران آشنایی دارید؟ بازسازی خانه در شمال تهران، یکی از پروژه های بسیار پرتکرار در این قسمت از شهر پایتخت است و به دلیل حساسیت بالایی که دارد، بسیاری از صاحب خانه ها و مالکین، تمایل دارند با جزئیات و چالش های پیش روی خود در مسیر بازسازی خانه آشنا باشند.

با ما در – “تیم متال وود” – بهترین تیم بازسازی منزل در تهران – همراه باشید تا شما را با مهمترین چالش ها و مشکلات بازسازی خانه در شمال تهران آشنا سازیم:

 

حفظ جزئیات و در عین حال، ایجاد تغییرات دلخواه

بهترین شرکت بازسازی خانه در شمال تهران

یکی از مهمترین چالش های بازسازی خانه در شمال تهران، این است که مالکین و صاحب خانه ها، اغلب دارای منازلی قدیمی و باارزش هستند که تمایل دارند حال و هوای نوستالژیک آن را حفظ کنند و در عین حال، تغییرات جدید و مثبتی را در خانه ایجاد نمایند. این دو مقوله و ایجاد بهترین توازن و تعادل در بین چنین درخواستی از سوی مشتری ها، کار بسیار سختی است و فقط از تیم های بازسازی خبره و باتجربه بر می آید.

بنابراین اگر خانه شما در شمال تهران، دارای چنین مشخصاتی است و تمایل  شما نیز به همین صورت است که عنوان کردیم، حتما باید در انتخاب تیم پیمانکار بازسازی خانه در تهران، دقت بالایی داشته باشید.

شلوغی ها و ترافیک های موجود در شمال تهران

چالش دیگری که در ضمن بازسازی خانه در شمال تهران وجود دارد، مربوط می شود به ترافیک و شلوغی شهر تهران که البته همیشه بوده و باعث زحمت دائمی مردم این شهر می باشد. این شلوغی ها در شمال تهران به دلیل تردد بالای خودروها و شلوغی بیش از اندازه معابر مختلف، بیشتر هم هست و کار انتقال مصالح و ادوات و تجهیزات را سخت تر می کند.

بنابراین کار حمل و نقل و انتقال مصالح باید در زمان هایی انجام شود که تردد کمتر است.

خانه های قدیمی با چالش های بیشتری مواجه هستند

بازسازی منزل در شمال تهران

درست است که بازسازی، مختص خانه های قدیمی است اما خانه های قدیمی تر، مشقات خاص خودشان را دارند. معمولا خانه های قدیمی یا نقشه درست و حسابی و کاملی ندارند و یا اینکه در طول سال ها، تغییرات عمده ای در آنها اتفاق افتاده است. به همین دلیل، ممکن است برای تیم بازسازی کننده، پیدا کردن انشعابات مختلف گاز، اب، برق و تلفن و… سخت باشد.

به همین دلیل هم آنالیز کردن کامل خانه نیاز به یک معمار و تیم بازسازی حرفه ای دارد. معمار خانه باید تمام انشعابات را پیدا کند و روی یک نقشه پیاده سازی نماید. گاهی برخی خانه ها، شامل طرح عقب نشینی از سوی شهرداری نیز هستند. بنابراین معمار خانه و بازسازی کننده خانه باید بتواند در وقت و بودجه کارفرما، حداکثر صرفه جویی را ایجاد نماید.

یک نکته بسیار مهم دیگر در خصوص چالش های بازسازی خانه های قدیمی:

ضمن اینکه در بازسازی خانه های قدیمی، تمام متریال موجود در بدنه ساختمان باید چک شود. در گذشته برخی ساختمان ها با متریالی ساخته شده اند که هم اکنون استفاده از آنها در ساخت و ساز ممنوع است. مانند آزبست و یا استفاده از لوله ها سربی و… . بنابراین باید وجود چنین متریالی در خانه و بدنه آن به خوبی آنالیز شود و در صورت احراز شدن آنها، با دقت و طبق پروتکل های محافظتی مخصوص خارج گردند.

نوسان قیمت ها و تغییر در هزینه های تعیین شده

یکی از چالش های بازسازی خانه در شمال تهران، نوسان قیمت هاست. ممکن است فکر کنید که این چالش برای بازسازی تمام مناطق وجود دارد، بله درست است. اما به طور کلی هر خانه ای و هر منطقه ای، اگر قرار باشد با استفاده از مواد و متریال خارجی مورد تخمین و برآورد هزینه ها قرار بگیرد، نوسانات بیشتری را تجربه می کند.

تغییرات نرخ دلار و ارز، باعث تاثیرات و تغییرات زیادی در بودجه بندی بازسازی خانه در شمال تهران می شود. زیرا در این منطقه، اغلب از محصولات خارجی و وارداتی برای بازسازی و نوسازی خانه ها استفاده می شود.

هنر استفاده از فرصت ها

چالش های بازسازی خانه

(در این بازسازی، کابینت ها و میز جزیره آشپزخانه که از جنس چوب هستند، حفظ شده اند)

در ملک ها و خانه های قدیمی در شمال شهر، همیشه برخی طراحی ها، آیتم های تزئینی و دکوراتیو و… ، دارای ارزش بسیار بالایی هستند که در زمان بازسازی، باید دست نخورده باقی بمانند. در واقع این یک فرصت بسیار عالی است و سطح هنر و هوش معمار و طراح را به چالش می کشد تا از این آیتم ها در یک دکوراسیون و معماری جدید استفاده نماید و ارزشمندی آن را حفظ کند.

البته موضوع فقط به جای گذاشتن این آیتم های ارزشمند نیست. همان طور که گفتیم، این آیتم ها باید به صورت زیرکانه و کاملا حرفه ای در طراحی جدید به کار بروند. یعنی نباید یک عنصر اضافی و سنجاق شده به نظر بیایند. این موضوع را در نمونه عکس بازسازی آشپزخانه که در بالا می بینید، به خوبی متوجه خواهید شد.

 

آشنایی با شرکت پیمانکاری “متال وود” – بهترین تیم پیمانکاری بازسازی منزل در تهران

گروه فنی – مهندسی “متال وود”، یک شرکت پیمانکار ساختمانی است که تجربه بسیار درخشانی در عرصه های مختلف ساختمان سازی، ساخت و بازسازی ویلا، بازسازی خانه و اماکن گوناگون، محوطه سازی و اجرای دکوراسیون داخلی دارد و پروژه های بزرگ و موفقی را در کارنامه کاری خود در همکاری با ارگان های دولتی و خصوصی به ثبت رسانده است.

متال وود

 

  • کیفیت در اجرا
  • سرعت و دقت عمل
  • تعهد و جلب رضایت کارفرما

از مهمترین دستورالعمل ها و اصول کاری متال وود در تمامی طرح ها و پروژه هاست. که پایبندی به آن در تمام سالیان کار و فعالیت این گروه به چشم می خورد. شما عزیزان می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی متال وود، با کارشناسان ما در زمینه بازسازی خانه و ساختمان در ارتباط باشید و مشاوره بگیرید.

اطلاعات تماس و مشاوره با کارشناسان “گروه متال وود”

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *