بهترین شرکت پیمانکاری بازسازی خانه در شرق تهران

بازسازی خانه در بیشتر موارد، بهترین و کم هزینه ترین راه حل برای داشتن یک خانه جدید و بدون عیب و نقص است. ما آدم ها معمولا خانه های خود را دوست داریم و از قدیمی شدن آن همراه با خاطراتمان لذت می بریم، اما خانه ها هم به مرور زمان کهنه و فرسوده می شوند و کم کم، باعث سلب آسایش ما می گردند و نیاز به نو شدن دارند. بهترین کار، بازسازی خانه با هزینه ای منطقی و کم است تا بهترین نتیجه را از آن بگیریم.

اگر به دنبال یافتن بهترین شرکت پیمانکاری بازسازی شرق تهران هستید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله را بخوانید:

 

بازسازی خانه و آپارتمان

بازسازی شرق تهران

باز سازی خانه؛ در واقع مناسب سازی خانه برای ادامه زندگی در آن می باشد. البته بازسازی فقط برای خانه های قدیمی و کلنگی نیست، بلکه تقریبا به درد همه خانه ها می خورد. چرا که می تواند به صورت کاملا جزئی و یا به صورت کامل و از پایه اجرا شود. به طور کلی، بازسازی خانه به درد حل مشکلات زیر در خانه های قدیمی و یا نسبتا قدیمی و حتی جدید می خورد:

  • خانه های قدیمی و کلنگی با بنیان قوی و مستحکم
  • خانه هایی که مدل و طراحی داخل آنها از مد افتاده و قدیمی شده است (و یا باب میل مالک آن نیست، بنابراین حتی شامل خانه های جدید ساخت نیز می شود).
  • خانه هایی که تاسیسات و یا بخش هایی از خانه دچار خرابی و فرسودگی شده است.

مهمترین ویژگی و مزیت بازسازی آپارتمان و خانه در چیست؟

باز سازی خانه یک روش اقتصادی و به صرفه برای داشتن یک خانه جدید و نو است. تخریب یک بنا و ساخت و ساز آن از پایه، هزینه بسیار زیادی دارد و واقعیت این است که بسیاری از خانه ها، اصلا به چنین تغییرات بزرگی نیاز ندارند و با یک طراحی و اجرای بازسازی جزئی یا کلی، به یک بنای مناسب و قابل سکونت تبدیل می شوند. حتی در روش های مختلف بازسازی خانه، می توان استحکام و مقاومت خانه را افزایش داد و آن را دوباره مقاوم سازی نمود.

بنابراین مهمترین ویژگی و مزیت بازسازی، ارزان بودن آن است. ضمن اینکه خانه ای که بعد از بازسازی به شما تحویل داده می شود، می تواند یک خانه کاملا مستحکم، زیبا، مدرن و لوکس باشد. بنابراین در افزایش قیمت و بهای ملک نیز موثر است. دقیقا به همین خاطر است که بسیاری از مالکان خانه ها، قبل از فروش آن، دست به باز سازی  کردن خانه می زنند تا بتوانند با قیمت بالاتری آن را ب فروش برسانند.

باز سازی به درد چه خانه هایی نمی خورد؟

درست است که گفتیم باز سازی به درد خیلی از خانه ها می خورد و مشکلات و ایرادات زیادی از آنها را با هزینه خیلی کم برطرف می سازد، اما دو گروه از خانه ها را نمی توان باز سازی کرد:

  • خانه هایی که وضعیت بنیان و و استحکام آنها بسیار بد و خطرناک است.
  • خانه هایی که هزینه های بازسازی آنها آنقدر بالاست که نزدیک به پروژه های ساخت و ساز آن تمام می شود. پس منطقی تر است که یک ساخت و ساز جدید در آنها صورت بگیرید.

فروش چوب ترموود با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب

 

برای بازسازی خانه و آپارتمان از کجا شروع کنیم؟

شرکت پیمانکاری بازسازی خانه

اولین کار و مهمترین کاری که باید درباره زمان تصمیم به بازسازی خانه انجام دهید، پیدا کردن یک شرکت پیمانکاری باسابقه، متخصص و متعهد است. تنها در این صورت که می توانید با کمترین هزینه، به بهترین نتیجه دست پیدا کنید.

مراحل بازسازی:

  1. پیدا کردن یک تیم بازسازی و نوسازی خانه
  2. بررسی و ارزیابی خانه و تعیین میزان خرابی ها و بخش های مختلف آن که باید مورد بازسازی قرار بگیرند (و عقد قرارداد مابین مالک و تیم پیمانکاری بازسازی خانه).
  3. دریافت مجوزهای بازسازی (در صورت لزوم)
  4. ایجاد یک پلن و نقشه جهت تعیین دقیق بازسازی، نوسازی و تغییراتی که باید در خانه ایجاد شود (با نظارت و تایید مالک خانه).
  5. تخمین هزینه و بودجه مورد نیاز برای بازسازی
  6. تعیین مدت زمان لازم جهت بازسازی
  7. شروع پروژه

همان طور که مشاهده نمودید، تمامی این مراحل بر روی دوش تیم پیمانکاری و بازسازی خانه است و تنها کاری که شما باید باید انجام دهید، پیدا کردن یک تیم کاربلد و متعهد است تا خیالتان از هر بابت راحت باشد. اگر قصد بازسازی خانه در شرق تهران را دارید، “گروه متال وود”، یکی از بهترین تیم های باز سازی و نوسازی خانه است که با سال ها خدمات و سابقه درخشان، در خدمت شما همشهریان عزیز می باشد.

 

آشنایی با شرکت پیمانکاری “متال وود”

متال وود

گروه فنی – مهندسی “متال وود”، یک شرکت پیمانکار ساختمانی است که تجربه بسیار درخشانی در عرصه های مختلف ساختمان سازی، ساخت و بازسازی ویلا، بازسازی اماکن گوناگون، محوطه سازی و اجرای دکوراسیون داخلی دارد و پروژه های بزرگ و موفقی را در کارنامه کاری خود در همکاری با ارگان های دولتی و خصوصی به ثبت رسانده است.

  • کیفیت در اجرا
  • سرعت و دقت عمل
  • تعهد و جلب رضایت کارفرما

از مهمترین دستورالعمل ها و اصول کاری متال وود در تمامی طرح ها و پروژه هاست که پایبندی به آن در تمام سالیان کار و فعالیت این گروه به چشم می خورد. شما عزیزان می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی متال وود، با کارشناسان ما در زمینه بازسازی خانه و ساختمان در ارتباط باشید و مشاوره بگیرید.

اطلاعات تماس و مشاوره با کارشناسان “گروه متال وود”

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *