برای بازسازی خانه از کجا شروع کنیم؟

بازسازی خانه و آپارتمان را از کجا شروع کنیم؟ برای بازسازی خانه از کجا شروع کنیم یا به کجا مراجعه کنیم؟ بهترین تیم بازسازی منزل را چگونه پیدا کنیم؟ این ها سوالاتی هستند که خیلی ها قبل از شروع پروژه بازسازی آپارتمان و خانه می پرسند و اگر پاسخ درستی برای آن پیدا کنند، قطعا بهترین نتیجه را نیز خواهند گرفت.

“تیم متال وود” – بهترین تیم بازسازی منزل در شرق تهران – همراه شماست تا نکات مهم در خصوص بازسازی و نوسازی خانه را در اختیارتان قرار دهد. پس با ما همراه باشید:

 

بازسازی یا نوسازی؟ مسئله این است…

خیلی از افرادی که به دنبال بازسازی منزل خود هستند، در واقع با یک نوسازی ساده مشکلاتشان حل می شود و خیلی های دیگر که به دنبال نوسازی آن هستند، به اقدام پیشرفته تری نیاز دارند تا این مشکلات برطرف گردد. بنابراین، تشخیص اینکه خانه شما به نوسازی نیاز دارد یا بازسازی (و یا حتی به تخریب و ساخت مجدد)، با شما نیست بلکه باید توسط یک تیم تخصصی ارزیابی و سنجیده شود. البته این را هم بگوییم که این دو پروژه، اغلب دوش به دوش یکدیگر هستند و معمولا بیشتر خانه ها، کم و بیش به هر دو روش نیازمندند تا دوباره قابل استفاده و بهینه شوند.

اگر هم نمی دانید که تفاوت بازسازی و نوسازی خانه دقیقا چیست، پیشنهاد می کنیم که حتما مقاله زیرا از وبسایت متال وود – بهترین تیم بازسازی منزل در شرق تهران – بخوانید:

تفاوت های بازسازی و نوسازی خانه 

بازسازی منزل در شرق تهران

مزایای بازسازی آپارتمان و خانه ها:

قبل از اینکه درباره پاسخ به سوال : برای بازسازی خانه از کجا شروع کنیم؟ توضیحی بدهیم، بهتر است کمی با مزایای بازسازی آشنا شوید. بازسازی خانه و آپارتمان، مزایای فوق العاده ای به همراه دارد که باعث می شود یکی از بهترین گزینه ها به جای تخریب و ساخت مجدد بنا باشد، از جمله:

  • هزینه های کمتر – این موضوع برای خیلی از کارفرمایان اهمیت دارد. زیرا هزینه های ساخت مجدد یا تعویض خانه با یک خانه نوساز دیگر، بسیار بالاست و همه از پس آن برنمی آیند.
  • حس تعلق خاطر و حفظ خانه قدیمی – بازسازی خانه قدیمی، هر چقدر هم که در آن تغییرات عمده ای اتفاق بیفتد، باز هم حس حفظ خاطره ها و تعلقات خاطر ساکنین را با خود به همراه دارد. ضمن اینکه تیم های تخصصی مانند متال وود، قادرند بخش های مختلف خانه را با جزئی ترین موارد آن حفظ کنند تا درخواست های کارفرمایان نیز در جهت رفع مشکلات خانه و فرسودگی های آن، کاملا اجرا شود.
  • بهینه سازی خانه و ایجاد آسایش و ایمنی بیشتر – بسیاری از کارفرمایان از خانه خود بسیار راضی هستند و مشکلاتی جزئی در زیرساخت ها یا طراحی داخلی خانه و آپارتمان آنها پیش آمده که مایل هستند برطرف شود. بنابراین می توان با یک پروژه جزئی، خانه آنها را به محلی ایمن تر و مرفه تر تبدیل کرد.

جهت دریافت مشاوره رایگان برای بازسازی منزل در شرق تهران و دیگر مناطق آن، روی دکمه زیر کلیک کنید:

تماس و مشاوره رایگان با بهترین تیم بازسازی منزل در شرق تهران

 

برای بازسازی خانه از کجا شروع کنیم؟

خب بالاخره رسیدیم به اصل مطلب. بازسازی خانه یک پروژه جدی است و باید با در نظر گرفتن جزئیات کامل انجام شود. اما یک نکته بسیار بسیار مهم وجود دارد و آن هم سپردن کار به یک تیم بازسازی و شرکت پیمانکاری ساختمانی است. خیلی از افراد، تمایل دارند کار بازسازی و نوسازی خانه را خودشان انجام دهند. ممکن است این روش ایده خوبی برای کاهش هزینه ها به نظر بیاید اما قطعا برایتان جالب خواهد بود بدانید که در بیشتر موارد، نتیجه عکس دارد و هزینه ها، حتی بیشتر از سپردن پروژه به یک تیم بازسازی کننده نیز خواهد شد. چرا؟

چون بیشتر افراد آشنایی کافی با روند کار را ندارند و همین طور روش دقیق و اقتصادی تامین نیرو و مصالح و… را نمی دانند. راه و چاه دریافت مجوزها و یا تغییراتی که می توانند در خانه ایجاد کنند و خلاصه خیلی جزئیات دیگر را نمی دانند که در نهایت به گران تر شدن هزینه ها و طولانی تر شدن زمان پروژه می انجامد. خستگی ها و کلافگی های ناشی از کار هم بسیار جدی هستند و واقعا به خیلی از کارفرمایان فشار وارد می کنند، به طوری که در نیمه های راه، مجبور می شوند با شرکت های بازسازی منزل تماس بگیرند و کمک بخواهند.

3 کار مهم پیش از بازسازی منزل که باید به عنوان یک کارفرما انجام دهید…

ساخت یک لیست کامل از نیازها و درخواست ها

این لیست، کمک زیادی به شما در روند بازسازی خانه می نماید. هر جایی از خانه که نیاز به بازسازی یا نوسازی دارد را یادداشت کنید. تغییراتی که مد نظر دارید را بنویسید. مشکلاتی که در سیستم های مختلف موجود در خانه خود می بینید را ثبت کنید تا بتوانید از آنها در برنامه ریزی پروژه بازسازی منزل در شرق تهران و دیگر نقاط آن کمک بگیرید.

بودجه خود را تعیین کنید

حداکثر بودجه ای که می توانید برای بازسازی خانه تامین کنید را تعیین نمایید. به هیچ عنوان نباید روی شایدها و احتمالات حساب کنید زیرا در صورت جور نشدن آن و نبود منابع جایگزین برای آن، قطعا متحمل ضررهایی خواهید شد. با تعیین بودجه خود، می توانید اولویت های بازسازی خانه را انجام دهید و حتی اگر پول شما کم است، مراحل آن را تفکیک کنید تا اصلی ترین مشکلات خانه به نوبت برطرف شوند.

انتخاب یک تیم پیمانکاری متخصص و باتجربه

این مرحله، اصلی ترین و مهمترین وظیفه شماست زیرا همه چیز در کار، بستگی به تیم بازسازی کننده دارد. مهمتر اینکه باید منصف هم باشند تا هزینه هایتان نیز کاهش یابد. یک تیم بازسازی منزل می تواند بهترین کیفیت و استحکام را در بنا رقم بزند و خانه شما را برای چندین سال دیگر، قابل استفاده، ایمن و زیبا سازد. پیشنهاد ما به شما؛ انتخاب تیم های همه فن حریف است.

به طور مثال، “تیم متال وود” به عنوان بهترین تیم بازسازی منزل در شرق تهران، یک تیم تخصصی طراحی و دکوراسیون داخلی نیز هست. بنابراین برای اجرای پروژه های نوسازی منزل و دکوراسیون داخلی اماکن مختلف نیز می تواند بهترین خدمات را به کارفرمایان گرامی ارائه دهد. پروژه های تیم متال وود، یکی از برترین خدمات تخصصی بازسازی و نوسازی منزل در شرق تهران و دیگر نقاط استان است که می توانید برای مشاوره به لینک زیر مراجعه نمایید:

تماس و مشاوره رایگان با بهترین تیم بازسازی منزل در شرق تهران

بازسازی منزل در شرق تهران

مهمترین مراحل بازسازی آپارتمان و خانه

  • ارزیابی وضعیت خانه و وضعیت استحکام و زیرسازهای بخش های مختلف آن
  • ایجاد پلان کامل و برنامه ریزی در خصوص تغییرات لازم در بخش های مختلف بنا و همین طور زمان بندی مربوط به آن
  • تخمین هزینه ها
  • انعقاد قراردادهای لازم با شرکت پیمانکاری بازسازی کننده
  • بررسی وام ها و کمک های مالی و مالیاتی برای انجام پروژه بازسازی
  • بررسی های قانونی و در صورت نیاز، دریافت مجوزهای لازم
  • شروع کار تخریب در نقاط مشخص شده
  • انجام کارهای ساختمانی و بازسازی ها و مقاوم سازی های لازم
  • نوسازی تاسیسات و لوله کشی ها و…
  • گچکاری، نصب کفپوش ثابت، پارکت و یا موارد دیگر
  • اجرای دکوراسیون داخلی
  • تحویل خانه بر اساس زمان بندی مقرر – سرموعد

 

متال وود – بهترین تیم بازسازی منزل در شرق تهران

متال وود“گروه فنی و مهندسی متال وود” یکی از شرکت های پیمانکاری ساختمانی است که در عرصه های مختلفی فعالیت دارد و صفر تا صد پروژه های این مجموعه را با کادر مجرب و نیرو و تجهیزات خود انجام می دهد. اگر به دنبال بهترین تیم بازسازی منزل در شرق تهران هستید، متال وود در خدمت شماست تا تخصصی ترین پروژه بازسازی خانه با هزینه کم و کیفیت عالی را در اختیارتان قرار دهد. جالب است بدانید که زمینه های تخصصی که متال وود در آنها فعالیت دارد، باعث شده تا یکی از بهترین گزینه ها جهت اجرای بازسازی + دکوراسیون داخلی ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری، ویلا و… باشد. تلاش تمامی پرسنل حاضر در این گروه، ارائه خدمات برتر با بهترین کیفیت و اجرای دقیق جزئیات با بهترین طراحی است.

زمینه های مختلف فعالیت گروه “متال وود”:

  • ویلاسازی با سبک های مختلف معماری
  • بازسازی آپارتمان، ویلا و اماکن مختلف
  • طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی
  • اجرای پروژه های شهری و خصوصی محوطه سازی، روف گاردن، راه اندازی آلاچیق و…
  • تولید محصولات دکوراتیو چوبی و فلزی
  • اجرای سقف عرشه فولادی و…

تماس و مشاوره رایگان با بهترین تیم بازسازی منزل در شرق تهران

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *