هزینه طراحی دکور فروشگاه

ویترین مغازه و طراحی دکور فروشگاه، اصلى ترين و اساسى ترين آيتم هاى طراحى و آماده سازى يک مكان خرده فروشى مى باشد. قیمت ویترین مغازه و همين طور هزینه طراحی دکور فروشگاه، به عوامل مختلفى بستگى دارد. كه البته براى خيلى از مالكان كسب و كارهاى مختلف، ساخت ويترين مغازه با كمترين هزينه، يكى از اولويت هایشان در انتخاب طراح دكور فروشگاه است. البته كيفيت و زيبايى دكور و ويترين مغازه را هرگز نبايد فداى قيمت ارزان كرد. با اين حال، روش هاى مناسبى براى اجراى دكور فروشگاه با هزينه اندک وجود دارد كه در ادامه توضيح خواهيم داد.

با ما در “تیم متال وود” – بهترین شرکت طراحی دکوراسیون داخلی در تهران و متخصص در طراحی دکوراسیون فروشگاه و محیط های اداری – همراه باشید:

 

چرا طراحی دکور فروشگاه و مغازه مهم است؟

دکوراسیون فروشگاه لباس

طراحی دکور فروشگاه، مانند ایجاد یک شکل و صورت برای آن است. حتی ساده ترین مغازه ها و فروشگاه ها نیز به یک نظم و ساماندهی مناسب نیاز دارند و برای اجرای آن، نیاز هست که وسایل مختلفی به کار برده شوند. بنابراین، هر مغازه و فروشگاهی به یک سری لوازم نیاز دارد که شکل و نمای آن را تشکیل می دهد. از آنجا که امروزه بیشتر مردم به ظاهر هر چیزی، اهیمت بسیار زیادی می دهند، بهتر است تمام وسایلی که در مغازه و فروشگاه به کار می روند، شکل و ظاهر مناسبی داشته باشند و اصطلاحا، با همدیگر متناسب و هماهنگ باشند. به این هماهنگ سازی و متناسب سازی آیتم ها با یکدیگر، طراحی و اجرای دکور گفته می شود.

هر چقدر که دکور فروشگاه و مغازه شما، شیک تر و زیباتر باشد، در جلب نظر مشتریان تاثیر بیشتری دارد. البته منظورمان از زیبا و شیک، صرفا لوکس و گران قیمت بودن آن نیست، بلکه داشتن هارمونی و تفکر در آن است. چیزی که نشان دهد از یک ذوق و سلیقه در آن استفاده شده است. به طور کلی، طراحی و اجرای دکور فروشگاه باعث می شود:

  • از فضاهای موجود در تمام نقاط فروشگاه و مغازه، بهترین استفاده صورت بگیرد و هیچ فضایی هدر نرود و نیاز فروشگاه برای جاسازی و ذخیره سازی لوازم به طور کامل برطرف شود.
  • ظاهر فروشگاه زیبا و جالب شود و در جلب توجه خریداران تاثیرگذار خواهد بود.
  • خریداران و مشتریان، احساس راحتی بیشتری داشته باشند و بهتر بتوانند اجناس مورد نیاز خود را انتخاب کنند و بخرند.
  • ضمنا مردم به فروشگاه هایی که دارای نمای مناسب و کارشده هستند، اعتماد بیشتری دارند تا جایی که خیلی ساده و ابتدایی و بدون فکر و تزئینات است.
  • و….

 

قیمت ویترین مغازه و هزینه طراحی دکور فروشگاه به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت ویترین مغازه و هزینه طراحی دکور فروشگاه

متراژ مغازه و فروشگاه

هر چقدر که متراژ یک مغازه یا فروشگاه بزرگ تر باشد، قطعا روی هزینه طراحی دکور آن تاثیرگذار خواهد بود. زیرا در آن، آیتم های بیشتری طراحی می شوند و به متریال بسیار بیشتری نیاز هست.

متریال مصرفی در طراحی دکور فروشگاه و مغازه

یکی از مهمترین عواملی که در قیمت ویترین مغازه و اجرای دکور فروشگاه تاثیر دارد، متریال مصرفی برای آن است. این روزها، بیشتر افراد، چه مالکان فروشگاه ها و چه خریداران و بازدید کنندگان، علاقه فراوانی به لوکس بودن طراحی داخلی فروشگاه ها و مغازه ها دارند. خب البته این لوکس بودن، هزینه بالایی هم دارد. استفاده از مصالح و متریال گران قیمت مانند سنگ های زینتی و لاکچری باعث می شود نما و طراحی دکور فروشگاه به شدت لوکس و گران قیمت به نظر برسد.

اما متریال ارزان قیمت هم هستند که اتفاقا در بسیاری از طراحی های فروشگاه های مختلف در سطح شهر به کار می روند و نمای زیبا و مناسبی را می سازند. یکی از پرکاربردترین انواع متریال که قیمت ویترین مغازه و هزینه اجرای دکور فروشگاه و… را کاهش می دهد و اقتصادیتر می کند، چوب ام دی اف است که هم ماندگاری بالایی دارد و هم تنوع طرح و رنگ خوبی دارد.

تیم طراحی دکور فروشگاه و ویترین

یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت ویترین مغازه و هزینه طراحی دکور فروشگاه، تیم طراح است. به همین دلیل است که هزینه های کلی این پروژه ها، هیچ گاه به طور ثابت و تعیین شده از قبل نیست. زیرا همه چیزها در آن متغیر است. تیم های طراحی دکور داخلی فروشگاه ها، با توجه به میزان شهرت و سابقه خود، قیمت های مختلفی را تعیین می کنند.

اگر به دنبال ساخت ویترین مغازه با کمترین هزینه هستید، بهتر است اصلا به سراغ طراحان مشهور نروید. البته ممکن است نمونه کارهای آنها را بیشتر بپسندید که در این صورت، می توانید با یک مشاوره خوب و مناسب، تا حدودی قیمت ها را کاهش دهید و خلاصه بتوانید از خدمات طراحان باتجربه و قیمت بالا، با هزینه کمتری بهره ببرید.

بهترین تیم اجرای کابینت آشپزخانه و طراحی کابینت کلاسیک 

 

قیمت ویترین مغازه و هزینه طراحی دکور فروشگاه در سال 1402

ساخت ویترین مغازه با کمترین هزینه

تعیین یک قیمت ثابت برای هزینه طراحی دکور فروشگاه و قیمت ویترین مغازه، کار درستی نیست. زیرا همان طور که در این مقاله توضیح دادیم، عوامل مختلفی در آن تاثیرگذار هستند. بسته به اینکه متراژ مغازه یا فروشگاه شما چقدر است و چه سبک دکوراسیونی را برای آن می پسندید، هزینه ها متفاوت خواهند بود. سبک های مختلف در طراحی دکوراسیون مغازه نیز در قیمت ها بی تاثیر نیستند. سبک ها می توانند در میزان سادگی یا لاکچری بودن طراحی داخلی سهیم باشند. 3 سبکی که در ادامه معرفی می کنیم، از اصلی ترین انتخاب ها برای تعیین سبک طراحی داخلی فروشگاه می باشند:

سبک مدرن

دکور فروشگاه مدرن

در این سبک، همه چیز بر مبنای سادگی است و طراحی ها به هیچ عنوان شلوغ و پر زرق برق نیستند. البته که می توان با استفاده از متریال گران قیمت، نمای این سبک ساده را کاملا لاکچری جلوه داد. اما از آنجا که سبک مدرن، با سادگی و ساده پسندی عجین شده است، معمولا از متریال ساده هم بهره می برد. به همین دلیل، قیمت ویترین مغازه و هزینه طراحی دکور فروشگاه با این سبک، اقتصادی تر خواهد بود. و برای افرادی که به دنبال ساخت ویترین مغازه با کمترین هزینه هستند، گزینه مناسب تری می باشد.

سبک کلاسیک

اجرای دکور فروشگاه کلاسیک

در مقابل سبک مدرن، سبک کلاسیک را داریم که بسیار پر زرق و برق است و در آن از طراحی های پرجزئیات و پر نقش و نگار استفاده می شود. این سبک، به دلیل استفاده از طراحی های پر زرق و برق، یک سبک لاکچری و گران قیمت محسوب می شود و در آن از متریال خاص و مبلمان و لوازم کاملا قیمتی و ارزشمند استفاده می شود.

سبک نئوکلاسیک

دکور فروشگاه نئوکلاسیک

اگر شما طرفدار طراحی خیلی شلوغ نیستید و از طرفی، سادگی سبک مدرن را هم نمی پسندید، بهتر است به سراغ سبک نئوکلاسیک بروید. این سبک، جزئیات مناسبی دارد و به هیچ عنوان خسته کننده نیست، بله برعکس، بسیار پویاست و می توان به کمک قواعد سبک مدرن و کلاسیک، طراحی های خاص و فوق العاده ای را رقم بزند.

ساخت ویترین مغازه با کمترین هزینه، به سبک مدرن و سپس به سبک نئوکلاسیک تعلق دارد.

یک نکته:

البته باید به این موضوع هم اشاره کنیم که سبک های محبوب دیگری مانند سبک روستیک (که با الهام از دکور طبیعی و با استفاده از متریالی مانند چوب و سنگ است )، سبک بوهو، سبک مینیمال و همین طور طراحی های خلاقانه با الهام از سبک های مختلف که بیشتر در “سبک دکوراسیون معاصر” قرار می گیرند، نیز وجود دارد.

انتخاب این سبک ها به سلیقه شما و مهارت طراح دکور داخلی فروشگاه بستگی دارد که چقدر بتواند به شما مشاوره کاربردی برای انتخاب یک سبک عالی و مناسب با کسب و کارتان را ارائه دهد.

 

انتخاب بهترین تیم طراحی و اجرای دکور فروشگاه و ویترین مغازه با قیمت مناسب

متال وود

 

تیم متال وود، سال هاست که در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی و طراحی و اجرای دکور فروشگاه و مغازه فعالیت می نماید. و یکی از بهترین و متعهدترین تیم های تخصصی در این زمینه را دارد. با توجه به سابقه و میزان رضایت کارفرمایان از مجموعه متال وود، خیالتان از بابت قیمت، کیفیت، تخصصی بودن طراحی و اجرا و انجام تعهدات مربوطه، به طور کامل راحت خواهد بود.

  • کیفیت و تخصص در طراحی و اجرا
  • سرعت و دقت عمل
  • تعهد و جلب رضایت کارفرما

3 عامل موفقیت “متال وود” می باشد که باعث شده همواره به یک گزینه بسیار عالی از نظر کارفرمایان برای پروژه های بازسازی، نوسازی و طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی تبدیل شود.

تماس و مشاوره رایگان با بهترین تیم طراحی دکور فروشگاه و مغازه در تهران

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *