بهترین کابینت نئوکلاسیک در تهران

يكى از مدل هاى بسيار پرطرفدار براى اجرای كابينت آشپزخانه، طراحی و اجرای کابینت نئوکلاسیک است كه اين پرطرفدار بودن، ارتباط مستقيمى دارد با زيبايى و ويژگى هاى جذاب اين نوع كابينت. البته زيبايى و كاربردى بودن كابينت آشپزخانه به حرفه اى بودن تيم طراحى و سازنده آن بستگى دارد. هر كابينتى به ٣ فاكتور اساسى نياز دارد؛ طراحى زيبا و متناسب، ساخت باكيفيت و نصب حرفه اى. به همين خاطر، پيدا کردن بهترين تيم كابينت سازى در تهران براى همشهريان محترم در اولويت است.

با ما در “متال وود” – یکی از برترین شرکت های پیمانکاری فعال در زمینه دکوراسیون داخلی و طراحی و اجرای انواع کابینت آشپزخانه و فروش متریال و محصولات چوبی – همراه باشید تا شما را با جزئیات کابینت نئوکلاسیک بیشتر آشنا کنیم:

 

کابینت نئوکلاسیک چیست؟

کابینت نئوکلاسیک؛ یکی از اصلی ترین سبک های طراحی کابینت آشپزخانه می باشد. منظور از نئوکلاسیک، سبک نئوکلاسیک است که قواعد طراحی خاص خود را دارد. می دانید که سبک کلاسیک یک سبک مبتنی بر طراحی سنتی است که در آن از نقش و نگار و پیچش و انحنای زیادی استفاده می شود و در آن، تمام طراحی ها دارای جزئیات پرتعداد هستند. در مقابل، سبک مدرن را داریم که بر اساس دوری کامل از این جزئیات پایه گذاری شده است.

سبک نئوکلاسیک، یک سبک بینابینی است. نه جزئیات بسیار زیاد سبک کلاسیک را دارد و نه سادگی و بی روح بودن سبک مدرن را. یک سبک جذاب برای دوستداران هر دو سبک و یا کسانی که به هیچ عنوان از سبک کلاسیک یا مدرن لذت نمی برند و طرفدار آن نیستند.

کابینت نئوکلاسیک چیست؟

قواعد سبک نئوکلاسیک:

سبک نئوکلاسیک، هم از قواعد سبک کلاسیک پیروی می کند و هم از قواعد سبک مدرن. بنابراین، می توانید حدس بزنید که این پیروی ها کاملا بر اساس تعادل است؛ به گونه ای که کفه ترازو به سمت هیچ یک از سبک ها سنگین نشود. البته برخی ها معتقدند که سبک نئوکلاسیک، همان سبک کلاسیک است که بر اساس قواعد سبک مدرن، ساده سازی شده است. به هر حال باید بدانید که در سبک نئوکلاسیک، هم جزئیات داریم و هم سادگی .

مدل های مختلف کابینت نئوکلاسیک:

همان طور که گفتیم، نئوکلاسیک یک سبک است. بنابراین طراحی کابینت نئوکلاسیک، با هر جنس و متریالی امکان پذیر است و فقط جزئیات طراحی ها، حکاکی ها، کاشی ها، نورپردازی، انتخاب رنگ و دستگیره ها و… متفاوت از سبک های دیگر می باشد. بر همین اساس، کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک از جنس های زیر است:

کابینت با ورق MDF

ورق MDF، مغزی و اسکلت اصلی کابینت را تشکیل می دهد و بر اساس پوشش و روکشی که روی ورق مورد استفاده قرار می گیرد، نام آن متفاوت خواهد بود، از جمله:

  • کابینت نئوکلاسیک لمینت
  • کابینت نئوکلاسیک هایگلاس
  • کابینت نئوکلاسیک ممبران
  • کابینت نئوکلاسیک پلی اورتان

کابینت با مغزی MDF و روکش چوب

کابینت تمام چوب

قیمت کابینت های نئوکلاسیک با یکدیگر متفاوت است. لازم است بدانید که کابینت تمام چوبی، گران قیمت ترین نوع کابینت است و بعد از آن، کابینت روکش چوب، ممبران و پلی اورتان قیمت های بیشتری دارند.

 

مقایسه کابینت کلاسیک ، مدرن و نئوکلاسیک

کابینت کلاسیک دارای حکاکی ها و منبت کاری های بسیار زیادی است اما کابینت مدرن، هیچ گونه حکاکی و منبت کاری ندارد و کاملا ساده و بدون جزئیات است. در عوض کابینت نئوکلاسیک دارای حکاکی و منبت کاری هست اما به میزان بسیار اندک و جزئی.

رنگ کابینت کلاسیک اغلب دارای رنگ های بولد و یا جزئیات رنگ آمیزی خاص و تشریفاتی است مانند رنگ های ارغوانی، قهوه ای، طلایی، سورمه ای و… . رنگ کابینت مدرن نیز اغلب رنگ های سرد و خنثی است مانند سفید و طوسی. اما کابینت نئوکلاسیک دارای تنوع رنگی زیادی است و در آن از تمام انواع رنگ های کلاسیک و مدرن استفاده می شود (اما بیشتر انتخاب ها، رنگ های ملایم هستند).

کابینت کلاسیک دارای دستگیره های پر نقش و نگار است و در آن از طرح ها و پیچ و تاب های سنتی استفاده می شود. اما کابینت های مدرن اغلب بدون دستگیره هستند. کابینت کلاسیک نیز یا بدون دستگیره است و یا از دستگیره های بسیار ساده و مینیمال در آن استفاده می شود.

کاشی کاری و نورپردازی کابینت کلاسیک کاملا نمایان است و در آن از لوسترهای بزرگ استفاده می شود. اما کابینت مدرن از نورپردازی مخفی استفاده می شود و کاشی ها نیز اغلب بدون طرح و بدون رنگ هستند. در کابینت نئوکلاسیک، بسته به اینکه میزان سادگی ورق های کابینت چقدر باشد و طراحی دستگیره ها به چه مدل باشد، کاشی ها انتخاب می شوند. نورپردازی هم اغلب از لوسترها و چراغ های مدرن تشکیل شده است.

 

نكات طراحى كابينت آشپزخانه نئوكلاسيک

  • كابينت هاى نيئوكلاسيک از زمين تا سقف طراحى مى شوند و به همين دليل کاملا جادار هستند. اين ويژگى برگرفته از سبک مدرن است.
  • كابينت هاى نئوكلاسيک داراى تقارن مى باشند و از اين نظر شبيه به كابينت كلاسيک مى باشند.
  • كابينت آشپزخانه نئوكلاسيک، اغلب داراى ويترين و درب شيشه اى است که از اين نظر شبيه به سبک كلاسيک است.
  • رنگ كابينت ها اغلب روشن هستند و مخصوصا كابينت نئوكلاسيک سفيد داراى طرفدار زيادى است و از ابن جهت هم شبيه به سبک مدرن است اما مى تواند رنگ هاى بولد و كلاسيک نيز داشته باشد.
  • شاید بتوان بگوییم که پرتقاضاترین و بهترین رنگ کابینت نئوکلاسیک، کابینت نئوکلاسیک سفید است. اما در روند گذشته، کابینت نئوکلاسیک دو رنگ نیز ترند شده است و سهم زیادی از انتخاب های مشتریان را به خود اختصاص داده است.

کاتالوگ کابینت نئوکلاسیک – متال وود

کابینت نئوکلاسیک سفید

کابینت نئوکلاسیک طوسی

کابینت نئوکلاسیک ممبران

اجرای کابینت آشپزخانه متال وود

کابینت نئوکلاسیک طوسی روشن

کابینت آشپزخانه سفید

کابیمن-نئوکلاسیک-چوب-و-ام-دی-اف

کابینت چوبی

کابینت زیبا

کابینت دو رنگ

کابینت نئوکلاسیک تمام چوب

کابینت نئوکلاسیک چوبی

کابینت سفید

بهترین کابینت ساز در تهران

کابینت نئوکلاسیک

اجرای کابینت نئوکلاسیک متال وود

کابینت دو رنگ سفید و طوسی

 

متال وود – بهترین کابینت ساز در تهران با بهترین کیفیت و قیمت

متال وود

 

تعداد کابینت ساز و شرکت کابینت سازی در شهر تهران بسیار زیاد است. اما پیدا کردن شرکت هایی که در این کار به معنای واقعی خبره و متخصص باشند و از طرفی قیمت های مناسبی را هم عرضه کنند، بسیار کم است. متال وود یکی از شرکت های کابینت سازی در تهران است که ویژگی های فوق العاده مطلوبی در این زمینه دارد:

  • سابقه طولانی مدت در زمینه طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه
  • طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی که باعث می شود بهترین هارمونی و تناسب در خانه و آشپزخانه ایجاد شود.
  • عدم وجود واسطه در فرایند طراحی و اجرای دکوراسیون و تامین مواد اولیه آن و در نتیجه، کاهش قیمت ها

بنابراین، با خیال راحت می توانید “متال وود” را یکی از بهترین ها در زمینه کابینت سازی در تهران بدانید. با توجه به سابقه و میزان رضایت کارفرمایان از مجموعه متال وود، خیالتان از بابت قیمت، کیفیت، تخصصی بودن طراحی و انجام تعهدات مربوطه، به طور کامل راحت خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر، روی لینک زیر کلیک کنید:

تماس و مشاوره رایگان با کارشناسان “متال وود”

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *