بهترین کابینت ساز در تهران

اگر به دنبال بهترین شرکت کابینت سازی و بهترین کابینت ساز در تهران هستید، خوب است علاوه بر آن، با سبک های محبوب و رایج کابینت آشپزخانه در تهران نیز آشنا شوید. آشنا شدن با این سبک ها، کمک می کند تا بتوانید بهترین انتخاب را در زمان خرید کابینت داشته باشید.

پس با ما در “متال وود” – یکی از برترین شرکت های پیمانکاری فعال در زمینه دکوراسیون داخلی و طراحی و اجرای انواع کابینت آشپزخانه و فروش متریال و محصولات چوبی – همراه باشید تا شما را با انواع این سبک ها آشنا کنیم:

 

3 سبک محبوب کابینت در تهران

مدل ها و سبک های کابینت آشپزخانه بسیار متنوع هستند و هر خانواده ای می تواند با توجه به سلیقه و بودجه خود، یکی از این سبک ها و مدل ها را انتخاب کند. سبک های مختلف کابینت، تفاوت هایی جالبی دارند، مثلا:

  • هزینه طراحی و ساخت کابینت ها با سبک های مختلف، با یکدیگر متفاوت هستند.
  • میزان فضای ذخیره سازی هر کدام از آنها متفاوت است.
  • نمای هر کدام از آنها با یکدیگر تفاوت دارد و همین طور رنگ های رایج در آنها نیز متمایز از یکدیگر می باشد و همین تفاوت ها، باعث می شوند که تنوع بسیار خوبی در مدل های طراحی کابینت آشپزخانه به وجود بیاید.

3 سبک محبوب کابینت آشپزخانه در شهر تهران، در واقع همان سبک های محبوب در تمام دنیا هستند. چرا که این سه سبک، اصلی ترین و رایج ترین انواع کابینت می باشند و با طراحی های دکوراسیون داخلی منزل، بیشترین هماهنگی را دارند. همان طور که می دانید، طراحی دکوراسیون داخلی و طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه باید با یکدیگر همسو و هم سبک باشند تا هارمونی و زیبایی دلپذیری بین آنها به وجود بیاید.

3 سبک محبوب کابینت آشپزخانه در شهر تهران به شرح زیر است:

  • کابینت آشپزخانه کلاسیک
  • کابینت آشپزخانه مدرن
  • کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک

چرا این سه سبک؟

این سه سبک، مدل های حداکثری هستند. به زبان ساده، یعنی اینکه با تمام سلیقه ها متناسب می باشند و به نوعی می توانند پاسخگوی هر نوع دکوراسیون و سلیقه ای باشند. به همین خاطر است که تمرکز روی این 3 سبک، در همه جای دنیا و از جمله شهر تهران، بسیار بیشتر از باقی سبک هاست. اما بیاید با ویژگی ها و جزئیات این 3 سبک، بهتر و بیشتر آشنا شوید:

 

کابینت آشپزخانه کلاسیک

کابینت کلاسیک، یکی از پرطرفدارترین سبک های ساخت کابینت و طراحی داخلی آشپزخانه است. این نوع کابینت از چوب ها یا ورق های ام دی اف با حکاکی و طراحی های پر پیچ و منحنی تشکیل شده است و جزئیات و خرج کار زیادی دارد. کابینت ممبران و کابینت چوب طبیعی (یا کابینت طرح چوب)، یکی از بهترین انتخاب ها جهت اجرای کابینت آشپزخانه کلاسیک است.

رنگ های مورد توجه برای طراحی کابینت آشپزخانه کلاسیک، رنگ های گرم و مجلل می باشد، رنگ هایی مانند قهوه ای، ارغوانی، سورمه ای، رنگ چوب، طلایی، بژ و…، از جمله این رنگ ها هستند. همان طور که گفتیم، مدل ها و حکاکی های رو کابینت در سبک کلاسیک بسیار زیاد است و این ویژگی در کنار رنگ هایی که معرفی کردیم، سبب می شوند کابینت کلاسیک بسیار مجلل و تشریفاتی باشد و نمایی کاملا لوکس و گران قیمت به وجود بیاورد. اتفاقا، یکی از دلایلی که باعث می شود کابینت کلاسیک، یکی از مدلهای محبوب در شهر تهران باشد نیز همین موضوع است.

اگر به دنبال بهترین کابینت ساز در تهران هستید، باید به نمونه کارها و سوابق آنها دقت کنید تا بتوانید بهترین شرکت کابینت سازی را پیدا و انتخاب کنید.

 

بهترین کابینت ساز در تهران متال وود

کابینت کلاسیک سفید

کابینت کلاسیک

 

کابینت آشپزخانه مدرن

سبک مدرن، سبکی است که در مقابل کلاسیک قرار دارد و تمام قواعد و ویژگی های این سبک پرتکلف را زیر سوال می برد. سبک مدرن در قرن نوزدهم و برای پس زدن هزینه های اضافی سبک کلاسیک بعد از جنگ های جهانی شکل گرفت و اصلی ترین شعار آن، “کمتر بیشتر است” می باشد. پس کاملا طبیعی است که در طراحی و اجرای کابینت مدرن، هیچ گونه جزئیات و طرح های منحنی و پر پیچ و خم وجود نداشته باشد. بهترین کابینت ساز در تهران، باید تمام این جزئیات را در کابینت سازی رعایت کنید و از ایجاد اختلاط در سبک ها جلوگیری نماید.

رنگ های کابینت مدرن، اغلب رنگ های سرد و خنثی مانند سفید، طوسی، رنگ های نود (بیرنگ) و مشکی و… هستند. کابینت مدرن برای خیلی از افرادی که دوست ندارند زندگی شلوغی داشته باشند و یا اینکه ترجیح می دهند هزینه های کمتری را متحمل شوند، مناسب است.

 

کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک

سبک نئوکلاسیک یک سبک بینابینی است که برخی از ویژگی های آن، به سبک کلاسیک نزدیک و برخی دیگر از ویژگی های آن به سبک مدرن نزدیک می باشد. در مجموع، این ویژگی ها باید به گونه ای باشند که یک تناسب خوب در بین سبک ها ایجاد شود. سبک نئوکلاسیک، بهترین انتخاب برای افرادی است که نه سادگی سبک مدرن را می پسندند و نه از شلوغی های سبک کلاسیک لذت می برند. البته برعکس این موضوع هم صادق است. در واقع اگر به طور همزمان به سبک مدرن و کلاسیک علاقه مندید، می توانید با انتخاب سبک نئوکلاسیک، یک دکوراسیون عالی را رقم بزنید.

یکی از ویژگی هایی که باید در بررسی های خود برای انتخاب بهترین کابینت ساز در تهران به خوبی در نظر بگیرید، مدل های کابینت آشپزخانه نئو کلاسیک است. در واقع، بهترین کابینت ساز در تهران، باید نمونه های بی نظیری از سبک نئوکلاسیک را به نمایش بگذارد تا کاملا متوجه مهارت و تخصص کافی در این شرکت های کابینت سازی بشوید.

کابینت نئوکلاسیک سفید و آبی

بهترین کابینت ساز در تهران

 

پاسخ به یک سوال : سبک و مدل کابینت چه تفاوت هایی با هم دارند؟ 

مدل های کابینت، تنوع بسیار بالایی دارند و این در حالی است که سبک های آن، محدودند. در واقع، هر یک از سبک های دکوراسیون و سبک های کابینت آشپزخانه، مدل ها و طراحی های بسیار زیادی دارند. و هر طراح آشپزخانه، با توجه به سلیقه و نیازهای مشتری، می تواند مدل های بیشماری را طراحی کند و بسازد. پس، شما به عنوان کارفرما که به دنبال انتخاب بهترین کابینت ساز در تهران هستید و همین طور می خواهید مدل کابینت مناسب را برای خانه تان انتخاب نمایید، باید در ابتدا سبک مورد پسندتان را به خوبی بنشناسید و انتخاب کنید و بعد از آن، به دنبال مدل های مختلف باشید.

 

متال وود – بهترین کابینت ساز در تهران

متال وود

تعداد کابینت ساز و شرکت کابینت سازی در شهر تهران بسیار زیاد است. اما پیدا کردن شرکت هایی که در این کار به معنای واقعی خبره و متخصص باشند و از طرفی قیمت های مناسبی را هم عرضه کنند، بسیار کم است. متال وود یکی از شرکت های کابینت سازی در تهران است که ویژگی های فوق العاده مطلوبی در این زمینه دارد:

  • سابقه طولانی مدت در زمینه طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه
  • طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی که باعث می شود بهترین هارمونی و تناسب در خانه و آشپزخانه ایجاد شود.
  • عدم وجود واسطه در فرایند طراحی و اجرای دکوراسیون و تامین مواد اولیه آن و در نتیجه، کاهش قیمت ها

بنابراین، با خیال راحت می توانید “متال وود” را یکی از بهترین کابینت ساز در تهران بدانید. با توجه به سابقه و میزان رضایت کارفرمایان از مجموعه متال وود، خیالتان از بابت قیمت، کیفیت، تخصصی بودن طراحی و انجام تعهدات مربوطه، به طور کامل راحت خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر، روی لینک زیر کلیک کنید:

تماس و مشاوره رایگان با کارشناسان “متال وود”

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *