ایده های طراحی و اجرای دکور فروشگاه

اجرای دکور فروشگاه و طراحی و پیاده سازی بهترین دکور مغازه و ویترین برای کسب و کارهای مختلف، نیاز به ایده های عالی و فوق العاده دارد. قطعا هر ایده ای، حتی اگر بهترین و عالی ترین ایده هم باشد، نیاز به طراحی درست و بی نقص و در کنار آن، اجرای تمیز و حرفه ای دارد. در ادامه شما را با این ایده ها و بهترین تیم طراحی و اجرای دکور فروشگاه آشنا خواهیم نمود.

با ما در “تیم متال وود” – بهترین شرکت طراحی دکوراسیون داخلی در تهران و متخصص در طراحی دکوراسیون فروشگاه و محیط های اداری – همراه باشید:

 

ایده های طراحی دکوراسیون فروشگاه و مغازه

برای ایجاد بهترین دکور فروشگاه و جلب نظر خریداران، نیازی نیست که حتما به دنبال هزینه های بسیار بالا با طراحی های خیلی لوکس باشید. خیلی از مواقع، طراحی های ساده اما هنرمندانه و صحیح، کمک زیادی به خاص شدن دکور فروشگاه و ایجاد توجه در بین خریداران می نماید و باعث می شود میزان فروش یک کسب و کار افزایش یابد.

اصلی ترین موضوعی که کمک می کند چنین وضعیتی را رقم بزنید، انتخاب بهترین ایده و بهترین تیم طراحی و اجرای دکور فروشگاه است تا بتوانند ایده ها را پیدا و پیاده سازی کنند. ما هم در ادامه، چند ایده برای کمک به شما و باز شدن ذهنیت تان از یک دکور خاص و زیبا را معرفی کرده ایم.

قیمت ویترین مغازه و هزینه طراحی دکور فروشگاه چقدر است؟

 

ایده اول: انتخاب یک لحن صمیمی

دکور فروشگاه برند گوچی

اول از همه باید سبک دکور فروشگاه – هم بخش ویترین و هم دکور داخلی فروشگاه – را تعیین کنید. سبک های دکوراسیون متفاوتند مثلا:

  • کلاسیک یا سنتی
  • مدرن
  • نئوکلاسبک
  • اسپرت
  • بوهو
  • و…

اما یک مقوله دیگر هم در کنار سبک دکوراسیون وجود دارد و آن “لحن” است. لحن دکور که تاثیر عمیق تری در مقایسه با سبک آن دارد. انتخاب لحن های درست، خیلی بیشتر از سبک ها تاثیر دارند و می توانند مخاطب را جلب کنند. لحن های هنرمندانه با استفاده از آیتم های هنری، لحن های معناگرایانه، لحن های طنز و آمیخته با شوخی، لحن فانتزی، لحن های رویایی، لحن اغراق آمیز و… می توانند دکور فروشگاه شما را خاص تر کنند. 

ایده دوم: طراحی دکور و ویترین با جنس های مربوط به فروشگاه در ابعاد بزرگ

یکی از ایده های بسیار جالب برای طراحی دکور فروشگاه و ویترین مغازه، کمک گرفتن از محصولات خود فروشگاه است. مثلا یک‌ کیف فروشی را در نظر بگیرید که در ویترین و در بخش های داخلی فروشگاه، کیف هایی با سایز بزرگ و غول آسا نصب کرده است. چنین دکوری بسیار جالب توجه است و یکی از بهترین ایده طراحی و اجرای دکور فروشگاه است که می توانید انتخاب کنید و حالتی فانتزی به فروشگاه تان می باشد.

ایده سوم: آیتم های قدیمی و نوستالژیک

دکور فروشگاه پوشاک

یکی از ایده های دیگر برای طراحی و اجرای دکور فروشگاه، استفاده از ایده های فانتزی و نوستالژیک است. برای این ایده، گزینه های بسیار زیادی در اختیار دارید. از دکورهای نوستالژیک ایرانی تا خارجی، همگی قابلیت ایجاد یک دکور خاص و متفاوت را دارند. به طور مثال استفاده از چراغ های قدیمی برای فروشگاه های مخصوص لوازم خانگی یا فروش چراغ و لوستر یا مثلا استفاده از شخصیت های کارتون های قدیمی والت دیرنی برای دکور فروشگاه های لباس کودک یا اسباب بازی و … .

ایده چهارم: دکورهای مرموز

البته این ایده نمی تواند عمومی باشد زیرا یکی از اصول طراحی ویترین و دکور فروشگاه این است که خریداران با اولین نگاه، متوجه نوع فرشگاه و اجناس آن بشوند. اما اگر فروشگاه و مغازه شما به گونه ای است که افراد خاصی به آن مراجعه می کنند و یا خریداران، نام برند را به خوبی می شناسند، می توانید از دکور مرموز استفاده کنید.

دکور مرموز، می تواند کاملا بی ارتباط به شغل و محصولات شما باشد. مثلا اگر صاحب یک فروشگاه مبلمان لوکس و عتیقه هستید، نیازی نیست یک مبل عتیقه را در ویترین به کار ببرید. استفاده از یک تابلوی قدیمی و بزرگ، خیلی بیشتر می تواند بازگوی خاص بودن نوع فروشگاه شما شود.

ایده پنجم: طراحی های خاص

طراحی دکور فروشگاه شکلات فروشی

این ایده، کاملا اختصاصی است و می تواند فقط برای شما و مخصوص کسب و کار شما طراحی شود. در واقع، شما باید از یک طراح بخواهید که یک دکور فوق العاده خاص را برایتان طرح ریزی کند. متفاوت بودن، می تواند باعث متمایز شدن دکور فروشگاهتان بشود و در نتیجه، معروفیت کسب و کارتان را در پی خواهد داشت.

احتمالا شما هم با فروشگاه هایی برخورد داشته اید که بسیاری از مردم، فقط برای عکس گرفتن با دکور آن مراجعه می کنند و دوست دارند فضای دکوراسیون آن را، حتی یک بار هم که شده از نزدیک ببینند.

 

انتخاب بهترین تیم طراحی و اجرای دکور فروشگاه و ویترین مغازه با قیمت مناسب

متال وود

 

تیم متال وود، سال هاست که در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی و طراحی و اجرای دکور فروشگاه و مغازه فعالیت می نماید. و یکی از بهترین و متعهدترین تیم های تخصصی در این زمینه را دارد. با توجه به سابقه و میزان رضایت کارفرمایان از مجموعه متال وود، خیالتان از بابت قیمت، کیفیت، تخصصی بودن طراحی و اجرا و انجام تعهدات مربوطه، به طور کامل راحت خواهد بود.

  • کیفیت و تخصص در طراحی و اجرا
  • سرعت و دقت عمل
  • تعهد و جلب رضایت کارفرما

3 عامل موفقیت “متال وود” می باشد که باعث شده همواره به یک گزینه بسیار عالی از نظر کارفرمایان برای پروژه های بازسازی، نوسازی و طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی تبدیل شود.

تماس و مشاوره رایگان با بهترین تیم طراحی دکور فروشگاه و مغازه در تهران

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *