فروش چوب پلای وود

برای خرید پلای وود و اطلاع از قیمت پلای وود، حتما باید عوامل متعددی را در نظر بگیرید. مقایسه قیمت ها از مراکز متعدد فروش چوب پلای وود، کار چندان درستی نیست زیرا کیفیت چوب تخته چند لایی، به چندیل عامل مختلف در فرایند تولید این چوبِ کاربردی بستگی دارد و بر اساس آنها، قیمت پلای وود می تواند بسیار متنوع باشد.

با ما در “متال وود” – یکی از برترین شرکت های پیمانکاری فعال در زمینه دکوراسیون داخلی و فروش مستقیم انواع چوب و محصولات چوبی – همراه باشید:

 

فروش پلای وود

استفاده از چوب پلای وود

پلای وود یا همان تخته چند لایی، یکی از کاربردی ترین انواع چوب در صنایع مختلف است که میزان تقاضا و مصرف آن بسیار بالاست و مراکز فروش این نوع چوب نیز پر تعداد می باشند. اگر با جزئیات دقیق چوب پلای وود آشنایی ندارید، پیشنهاد می کنیم حتما مقاله “0 تا 100 چوب پلای وود” را مطالعه نمایید.

یکی از سوالاتی که بسیاری ها در زمان خرید پلای وود می پرسند، این است که چرا قیمت پلای وود، بازه بسیار وسیعی دارد؟ و از کجا باید تشخیص دهیم که قیمت پلای وود و کیفیت آن، با یکدیگر هماهنگی دارند؟. در پاسخ باید بگوییم که خوب است در ابتدا، خودتان با عوامل موثر در کیفیت و قیمت این چوب آشنایی پیدا کنید. با این حال، می توانید با خرید پلای وود از مراکز معتبر و خوش سابقه، از این بابت اطمینان حاصل کنید که بهترین خرید را خواهید داشت.

 

عوامل موثر در قیمت پلای وود:

چوب مورد استفاده در تولید تخته چند لایی

خرید پلای وود

در فروش تخته چند لایی، مهمترین عامل در تعیین قیمت آن، نوع و کیفیت چوب مورد استفاده در آن است. می دانید که چوب پلای وود از لایه های متعدد چوب طبیعی ساخته می شود. این لایه ها می توانند از جنس چوب یک نوع درخت و یا ترکیبی از چند نوع چوب باشد. با توجه به اینکه لایه های چوب متعلق به کدام درخت باشد، قیمت پلای وود نیز متفاوت خواهد بود.

 به طور مثال، چوب راش، گران تر از چوب های دیگر می باشد و این تفاوت قیمتی در انواع چوب ارزان قیمت و گران قیمت، کاملا مشهود است.

روکش چوب پلای وود

روی چوب پلای وود، یک لایه روکش استفاده می شود که اغلب از جنس پلاستیک فشرده – PVC می باشد. ضخامت و کیفیت PVC مصرفی، باعث ایجاد تفاوت قیمتی در فروش تخته چند لایی می شود.

ضخامت و تعداد لایه ها

هرچه تعداد لایه ها و ضخامت چوب پلای وود بیشتر باشد، مسلما قیمت آن نیز افزایش می یابد زیرا متریال بیشتری در آن به کار رفته است.

میزان عایق بودن چوب پلای وود

چوب پلای وود از هر نوعی که باشد، به دلیل ماهیت و ساختاری که دارد، یک عایق عالی در برابر انتقال حرارت و صدا می باشد. اما اگر ساخت آن به گونه ای باشد که درصد عایق بندی بالاتری داشته باشد، قطعا کیفیت بالاتری دارد و قیمت پلای وود را افزایش می دهد.

میزان نفوذناپذیری در برابر آب

فروش پلای وود

برخی از انواع چوب پلای وود در صنایعی مانند قایق سازی مورد استفاده قرار می گیرند و نفودناپذیری آن در برابر آب، بیشترین اهمیت را دارد. هرچه کیفیت ساخت و ترکیب مواد به کار رفته در تولید چوب پلای وود در برابر نفوذ آب بالاتر باشد، قیمت تخته چند لایی نیز افزایش بیشتری خواهد داشت.

نوسانات نرخ ارز

تغییرات نرخ ارز در انواع چوب پلای وود وارداتی تاثیر مستقیم دارند. همین طور در انواع برندهای داخلی نیز به طور غیر مستقیم دارای تاثیراتی می باشد.

کیفیت تولید

همه می دانید که متریال و مواد اولیه، بخش اول فرایند تولید یک محصول هستند و بخش دوم آن را فرایند ساخت آن تشکیل می دهد. که شامل روش ساخت، نیروی کار، متد و تجهیزات مورد استفاده در تولید، میزان صرف و هزینه انرژی ، هزینه های بسته بندی و نگهداری و… می باشد.

پس همه این ها در نهایت در تعیین قیمت پلای وود دارای تاثیر هستند. همین طور باید هزینه های حمل و نقل و موضوعاتی مانند عرضه و تقاضا را نیز در نظر بگیریم که باعث می شود فروش تخته چند لایی را با نوسان قیمتی مواجه سازد.

 

قیمت روز چوب پلای وود

خب همان طور که گفتیم، چوب پلای وود دارای انواع مختلفی است که هر کدام دارای کیفیت های متفاوتی هستند. علاوه بر آن، برندهای تولید کننده تخته پلای وود نیز هستند که ممکن است خارجی یا ایرانی باشند. برای خرید پلای وود، قطعا به یک مشاوره دقیق و کارشناسی شده نیاز دارید. تا بتوانید بهترین و مناسب ترین چوب پلای وود را بر اساس نیاز خود تهیه کنید.

کارشناسان فروش چوب پلای وود در بخش فروش محصولات چوبی “مجموعه متال وود” در خدمت شما هستند تا پاسخ هر گونه سوال درباره قیمت روز پلای وود و انواع مختلف آن را به شما عزیزان و خریداران محترم بدهند.

 

از کجا، چوب پلای وود باکیفیت و قیمت مناسب بخریم؟

متال وود

 

همیشه در بازار، بازه های قیمتی متفاوتی را برای اجناس مختلف شاهد هستیم که باعث سردرگمی خریداران می شود. در حوزه فروش انواع چوب نیز به همین منوال است. بنابراین تنها راهی که خریداران باید در نظر داشته باشند، سابقه برندهای معتبر و خوشنام در این زمینه است.

“متال وود” یکی از برندهای داخلی است که در زمینه تولید محصولات چوبی – فلزی و همچنین طراحی و اجرای سازه های چوبی مانند: کلبه چوبی، آلاچیق، پرگولا، نمای ساختمانی و… فعالیت دارد. ضمن اینکه در زمینه فروش انواع چوب مانند پلای وود، ترموود، چوب روسی و… نیز در خدمت مشتریان این مجموعه است تا مانند تمام محصولات و خدمات دیگر، بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را عرضه نماید. فروش چوب پلای وود، بدون واسطه و به همراه تضمین کیفیت، یکی از تعهداتی است که این برند در قبال مشتریان خود ملزم به اجرای آن است.

مشاوره در زمینه فروش چوب پلای وود:

مسلما برای انتخاب نوع چوب پلای وود، به یک مشاوره نیاز دارید. کارشناسان ما در “متال وود” در خدمت شما هستند تا پاسخ به هر سوالی را به طور کامل و با راهنمایی دلسوزانه در اختیارتان قرار دهند. شما عزیزان می توانید در زمینه خرید چوب پلای وود و نیز اجرای آن برای هر کاری که مد نظر دارید، با کارشناسان ما در متال وود، در تماس باشید.

تماس و مشاوره رایگان با کارشناسان “متال وود”

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *