دکور مغازه پوشاک

اگر به دنبال اجرای بهترین دکور مغازه پوشاک هستید و می خواهید به واسطه یک دکور بوتیک و لباس فروشی خوب و عالی، جذب مشتریان بیشتری را کسب نمایید، توصیه می کنیم حتما ادامه این مقاله را تا انتها بخوانید.

با ما در “تیم متال وود” – بهترین شرکت طراحی دکوراسیون داخلی در تهران و متخصص در طراحی دکوراسیون فروشگاه و محیط های اداری – همراه باشید:

 

دکور لباس فروشی و دکور بوتیک حرفه ای و تخصصی

درباره لباس فروشی، یک نکته بسیار جالب وجود دارد و آن اینکه، لباس فروشی، کمی با فروشگاه های دیگر از نظر ترغیب مشتریان به خرید تفاوت دارد. به عنوان مثال، اگر نیاز به خرید یک ماشین لباسشویی داشته باشید، خیلی غرق تماشای ویترین فروشگاه های مخصوص آن نمی شوید و بیشتر به توصیه های فروشنده و یا اطلاعات موجود در اینترنت بسنده می کنید.

اما لباس فروشی ها اینگونه نیستند! در واقع دکور مغازه پوشاک با نشان دادن مدل های جدید و زیبا، بدون اینکه حتی نیاز خاصی به خرید لباس داشته باشید، شما را ترغیب به خریدن لباس و پوشاک می نمایند. پس چیزی که در شغل لباس فروشی باعث افزایش مشتری می شود، نیاز آنها به لباس خریدن نیست، بلکه نوع نمایش لباس ها به آنهاست. مخصوصا درباره لباس فروشی زنانه، این موضوع کاملا اهمیت بیشتری دارد.

 

نکات طراحی دکور مغازه پوشاک بانوان – دکور لباس فروشی زنانه

دکور مغازه لباس فروشی زنانه

دکور مغازه پوشاک زنانه زیبا

دکور مغازه پوشاک زنانه

اگر قصد دارید دکور لباس فروشی زنانه خود را ریدیزاین کنید، حتما به یک سری نکات مهم و تاثیرگذار اهمیت دهید. این نکات کمک می کنند تا بهترین دکور مغازه پوشاک زنانه را طراحی و اجرا نمایید:

از روانشناسی رنگ ها کمک بگیرید:

خانم ها به رنگ ها و جزئیات اطرافشان اهمیت زیادی می دهند. با انتخاب رنگ درست برای طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه و دکور ویترین آن، می توانید احساسات و توجه آنها را جلب نمایید. رنگ های روشن و ملایم مانند سفید، صورتی، گلبهی، بژ و کرمی از جمله رنگ هایی هستند که به خانم ها حس بسیار خوبی می بخشند و باعث توجه آنها می گردند.

به نورپردازی اهمیت زیادی بدهید:

خانم ها از مغازه تاریک و کم نور خوششان نمی آید. هرچه نور و تعداد چراغ ها در فروشگاه بیشتر باشد، راحتی بیشتر آنها را در زمان خرید در پی خواهد داشت و باعث جلب رضایتشان می شود. ضمن اینکه نور کافی باعث می شود تا جزئیات را بهتر ببینند و تمامی اجناس داخل مغازه را به خوبی برانداز کنند.

لباس ها و محصولات را در معرض دید قرار دهید:

اگر از ما می شنوید، حتما این نکته را در دکور فروشگاه پوشاک خود مخصوصا از نوع زنانه به کار ببندید. تمام لباس ها و محصولات خود را در معرض نمایش قرار دهید. شما هرگز نمی توانید بفهمید که مشتری ها دقیقا از کدام لباس ها خوششان می آید که بخواهید آنها را پیشنهاد بدهید. از طرفی، قرار دادن مدل های مختلف در معرض دید، بیشتر باعث ترغیب آنها به خرید می شود.

 

نکات طراحی دکور مغازه پوشاک مردانه

دکور بوتیک مردانه باکلاس

دکور مغازه لباس فروشی مردانه

دکور بوتیک مردانه خفن

نکات مربوط به طراحی دکور مغازه پوشاک مردانه، خیلی با لباس فروشی زنانه فرقی ندارد. اما کمی در جزئیات با آن متفاوت است. یعنی در دکور بوتیک لباس مردانه، نورپردازی و در معرض دید بودن لباس ها اهمیت دارد، اما آقایان و مخصوصا جوان ترها، از دکورهای تاریک و اسپرت بیشتر لذت می برند. دکورهایی با رنگ های تیره که حس جنتلمن بودن استایل آقایان را بیشتر برمی انگیزد.

آقایان خیلی به جزئیات توجه ندارند و در انتخاب لباس ها، چندان سخت گیر نیستند. بنابراین اگر در بوتیک و فروشگاه خود، لوازم جانبی و اکسسوری های مردانه هم به فروش می رسانید، بهتر است آنها را کاملا در مقابل چشمانشان قرار دهید تا به خوبی بتوانند تمام محصولات را مشاهده کنند.

 

نکات طراحی دکور مغازه پوشاک بچه گانه

طراحی و اجرای ویترین مغازه

دکوراسیون فروشگاه

دکور لباس بچه گانه

طراحی دکور فروشگاه پوشاک بچه گانه یک پروژه بسیار هیجان انگیز و جذاب است و کلا کار در گروه سنی کودکان، باعث ایجاد یک روحیه بسیار عالی در افراد می شود. از آنجا که کودکان خودشان به تنهایی خرید نمی کنند، شما باید دکوری جذاب را برایشان فراهم کنید تا در فروشگاه شما احساس راحتی و خوشحالی داشته باشند.

  • استفاده از رنگ های شاد و کودکانه
  • طراحی و نصب دکورهای کودکانه و فانتزی
  • و ایجاد یک فضای زیبا از لحاظ بصری

کمک می کند تا مشتریان بیشتری را جذب نمایید. یک نکته دیگر در خصوص طراحی ویترین مغازه پوشاک بچه گانه این است که حتما دقت داشته باشید که از ترندهای روز استفاده کنید. بچه ها به صورت فصلی لباس می پوشند و لباس آنها به درد سال دیگر و حتی فصل بعدی آنها نمی خورد. بنابراین حتما سعی کنید از لباس هایی که مدل جدید هستند در ویترین مغازه خود استفاده کنید.

 

برای اینکه بهترین دکور مغازه پوشاک را انتخاب کنیم، باید به چه نکاتی دقت نماییم؟

  • انتخاب یک طرح زیبا و ماندگار برای دکور مغازه
  • ایجاد نورپردازی مناسب با استفاده از چراغ های مخفی و دکوراتیو در طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه و بوتیک
  • ایجاد هماهنگی مناسب بین سبک های عناصر مختلف دکور
  • انتخاب رنگ های مناسب بر اساس روانشناسی رنگ ها و مرتبط با گروه های سنی مختلف و جنسیت آنها
  • ایجاد یک طراحی مناسب در ویترین مغازه
  • توجه به ترندهای روز دنیا و پیشقدم شدن در نمایش محصولات جدید در ویترین
  • چینش یک میز پیشخوان زیبا و در صورت امکان، استفاده از مبلمان فروشگاهی زیبا و راحت برای مشتریان
  • قفسه بندی مناسب
  • نصب رگال ها در بهترین نقاط و استفاده از رگال هایی که نمایش بهتری از محصولات را رقم می زنند.

 

متال وود؛ بهترین تیم طراحی و اجرای دکور فروشگاه

متال وودتیم متال وود، سال هاست که در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی و طراحی و اجرای دکور فروشگاه و مغازه فعالیت می نماید و یکی از بهترین و متعهدترین تیم های تخصصی در این زمینه را دارد. با توجه به سابقه و میزان رضایت کارفرمایان از مجموعه متال وود، خیالتان از بابت قیمت، کیفیت، تخصصی بودن طراحی و اجرا و انجام تعهدات مربوطه، به طور کامل راحت خواهد بود.

  • کیفیت و تخصص در طراحی و اجرا
  • سرعت و دقت عمل
  • تعهد و جلب رضایت کارفرما

3 عامل موفقیت “متال وود” می باشد که باعث شده همواره به یک گزینه بسیار عالی از نظر کارفرمایان برای پروژه های بازسازی، نوسازی و طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی تبدیل شود.

تماس و مشاوره رایگان با بهترین تیم طراحی دکور فروشگاه و مغازه در تهران

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *